Visita dos alumnos de Bioloxía e Xeoloxía de 4º de ESO e 1º de Bacharelato ó Centro de recursos zooxenéticos de Galicia

O 3 de febreiro alumnos de Bioloxía e Xeoloxía do IES A Sangriña visitaron o Centro de recursos zooxenéticos do pazo de Fontefiz, na provincia de Ourense coa finalidade de coñecer os traballos encamiñados á conservación das razas autóctonas de Galicia en perigo de extinción, visitar a explotación de gando vacún (razas Cachena, Caldelá, Frieiresa, Limiá e Vianesa) e coñecer as actividades de recuperación doutras especies autóctonas como a de porco celta, galiña de Mos ou ovella galega.

A actividade encádrase dentro do programa anual de actividades do Departamento de Ciencias Naturais do IES A Sangriña organizada, neste caso, pola Xefa de Departamento Olga Mijón e o Profesor Juan Hermida.