Exposición de motoserras antigas no IES de Arzúa

Dende o xoves día 14 de xaneiro, no edificio principal do IES contamos cunha exposición de motoserras antigas cedidas polo Centro de Formación e Experimentación Agroforestal de Guísamo. Dende o IES queremos agradecerlle a Vicente Manso Fuentefría así como a Diego Fernández Bustillo a montaxe e traslado da exposición.

Picando na seguinte imaxe poderedes acceder a algunhas das imaxes da mesma.

Observando fungos unicelulares

O alumnado de bioloxía de 1º de bacharelato xunto a súa profesora Ana estiveron observando fungos unicelulares mediante a técnica microscopica. Concretamente observaron a especie Sacharomyces cerevisiae e comparárona co lévedo químico. Un claro exemplo do que non debemos e do que si debemos engadir aos nosos alimentos!!!.

Picando na seguinte imaxe poderás acceder a algunha das imaxes realizadas durante a actividade.

Felicitacións do IES de Arzúa

Con esta imaxe de acrosport, realizada polo noso alumnado de 1º de Bacharelato B, a comunidade educativa do IES de Arzúa deséxalles a todas e todos unhas felices festas. E que mellor forma de desexalas que a través do texto creado pola alumna Elsa Fernández de 3º da ESO:

"Sabemos que non foi un ano doado. Tivemos que afrontar unha situación atípica. Mais a vida segue e nós tras dela. Foron tempos nos que aprendemos, compartimos, axudamos... e sobre todo en ningún intre deixamos de sorrir. Gañar a batalla é posible se tod@s poñemos da nosa parte. Por un 2021 moito mellor!

Voltamos o día 8 de xaneiro de 2021.

Demostración de cetraría

Este martes, 22 de decembro, Francisco de Falcóns Galicia acompañounos para familiarizarnos coa arte da cetraría. En primeiro lugar coñecemos a vida destas aves a través dun documental e a continuación realizouse unha pequena demostración de voo.

Esta actividade está subencionada polo Concello de Arzúa. De novo moitas grazas pola súa colaboración.

Actividade de reciclaxe de crebas

Este martes, 22 de decembro, membros da organización Retoque Retro asistiron ao noso centro para elaborar máscaras de entroido coas crebas chegadas as nosas costas, previamente expulsadas polo mar.

Esta actividade foi organizada pola ANPA e financiada polo Concello de Arzúa. Moitas grazas pola súa colaboración.

Podedes ver máis fotografías picando na seguinte imaxe.

Despedida do club de lectura

Onte despedimos o trimestre coa primeira posta en común do Club de lectura do insti. O alumnado de 1º da ESO leu "Ons" de Carlos Meixide e o alumnado de 3º da ESO "Memoria do silencio" de Eva Mejuto.

Cada grupo fixo unha busca do tesouro a partir de pistas baseadas na obra que co traballo en equipo resolveron rapidamente. Despois vimos o booktrailer que Elsa Fernández fixo para presentarnos unha das obras e que podedes visualizar no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=DFEFQU8W7G0

Finalmente intercambiamos impresións sobre cada obra e até nos deu tempo para achegarnos ás personaxes con un xogo de mímica.

Porque a lectura é divertida e creativa!

E moitas grazas ás profesoras, Chus e Maca por organizar estas actividades.

Picando na imaxe inferior poderedes observar algunhas das fotografías da actividade.

Realización de retratos en debuxo artístico

Realización de autoretratos en debuxo artístico de segundo de bacharelato.

Picando na seguinte imaxe poderás acceder aos autoretratos realizado polo alumnado de 2º bacharelato na materia de debuxo artístico.

Recomendacións libros de lectura para Nadal

Dende o equipo da Biblioteca do IES de Arzúa recomendan as seguintes novidades literarias para pasar un Nadal entretido. Picando na seguinte imaxe poderedes observar o título e un breve resumo de cada unha das obras.

Visita ao Parque das Fragas do Eume e ao pobo de Redes

O día 21 de decembro, o alumnado de ciclos de agraria realizou unha saída formativa ao Parque Fragas do Eume, acompañados por educadores do Ceida. Visitaron despois o pobo de Redes, en Ares, pobo premiado por manter unha arquitectura moi ben conservada e remataron a saída visitando a exposición realizada con crebas mariñas polas asociacións Retroqueretro e Mar de Fábula, no Edificio Cultural a Senra, en Bergondo.

Picando na seguinte imaxe poderedes observar algunhas das fotografías realizadas durante a visita.

Gañadoras do I Concurso de natureza do IES de Arzúa

Esta semana coñecéronse o nome das tres persoas gañadoras do I Concurso de Natureza do IES de Arzúa. Das moitas fotos recibidas, o xurado conformado por representantes do profesorado, de persoal non docente, e representantes do alumnado decidíu que as fotos gañadores fosen:

1º Premio: "Seta do mel" de Candela Torres Souto de 4º da ESO

2º Premio: "Tempo de outono" de Elsa Fernández López de 3º da ESO

3º Premio: "Parasol" de Lorena Torres Souto de 1º da ESO

Dende o IES queremos darlle os parabéns a estas tres alumnas e animámolas a que continúen fotografando a natureza así de ben.

Picando na seguinte imaxe poderedes observar as tres fotografías gañadoras, así como a recollida de premios.