Procedementos e normativas para reclamacións das cualificacións

Picando na seguinte imaxe poderedes acceder a toda a normativa e procedementos a seguir para a reclamación das cualificacións obtidas

Exposición "Aquela nena de Sarria"

A través da exposición "Aquela nena de Sarria" composta por doce paneis elaborada polo colectivo Egeria co patrocinio da Consellería de Cultura e a colaboración do concello de Sarria e da Real Academia Galega honramos a figura de Xela Arias, autora homenaxeada este ano 2021 o Día das Letras Galegas.

Adiantamos tamén que o venres 14 de maio terá lugar unha representación de Serafín Marcos titulada "De Carvalho Calero a Xela Arias" dirixida aos alumnos de 4º ESO.

Dende o IES queremos agradecer o traballo realizado pola profesora Marisol Taboada na realización destas dúas actividades.

Picando na seguinte imaxe poderedes acceder a algunha das fotografías realizadas aos paneis.

Reto emprendedor superado

Hoxe, día 7 de maio, os emprendedores do IES de Arzúa xunta a súa profesora Cristina Santana entregaron 1 tonelada de tapóns solidarios!!!. Destinaranse a financiar equipos informáticos para loitar contra a FENDA DIXITAL. Un grao de area para contribuír aos ODS da Axenda 2030.

Calcando na seguinte imaxe poderás acceder a algúns dos vídeos ou fotografías realizadas durante a recollida.

Os nosos bookface

Aquí tendes os bookface feitos por alumnos e alumnas e profesorado que participaron no xogo do bookface organizado pola biblioteca para conmemorar o día do libro.

Picando na imaxe poderedes observar todos os bookface realizados.

Prácticas formativas nas fincas de agraria

O martes día 4 de maio foi unha xornada intensa de traballo do alumnado e profesoras/es de agraria nas fincas: cortas, limpezas, triturado, amoreado e queima de restos.

Picando na imaxe seguinte accederedes a algunhas das imaxes obtidas.

Visita ás instalacións de Kingii bonsai

Dentro da formación práctica da FP básica de agraria o mércores, 5 de marzo, realizouse unha visita a Kingii bonsai, en Bembibre, no Val do Dubra, na que puideron aprender de primeira man as técnicas de traballo nos bonsais, na que puideron aprender de primeira man as técnicas de traballo nos bonsais.

Picando na seguinte imaxe poderás acceder ás fotografías realizadas durante a actividade.

Os/as emprendedores/as do IES non paran!!!

Os emprendedores do IES non paran!! comezo dunha campaña de recollida de tapóns para a Fundación Amigos de Galicia para loitar contra o fracaso escolar pola brecha dixital.

Trae os teus e contribúe a unha boa causa!
Se queres consultar esta iniciativa pica na seguinte imaxe.

Visita ás Fragas do Eume e a súa contorna

O alumnado de ciclos de agraria visitou o día 27 de abril as Fragas do Eume dentro do programa "Deputación da Coruña, para unha transición eculóxica", acompañados por educadores ambientais do Ceida. Tamén visitaron o Lavadoiro de As Cascas, en Betanzos, un dos lavadoiros de maior tamaño que se conservan, donde "o blanqueo" da roupa realizábase tradicionalmente con cinza.

Dende o IES queremos agradecer ao Departamento de Agraria, e especialmente as súas profesoras (Mamen, María e Silvia) a organización da actividade e o acompañamento do alumnado.

Picando na seguinte imaxe poderedes acceder a todas as fotografías realizadas durante a actividade.

3º Concurso de fotografías pola igualdade

Até o día 30 de abril podedes participar no 3º Concurso de fotografía pola igualdade organizada pola Confederación de Anpas Galegas, da cal forma parte a Anpa "Castro do Visu" do IES de Arzúa.

Para consultar as bases, prazos e premios poderedes descargar o díptico no documento adxunto que figura na cabeceira desta nova.

Do mesmo xeito, queremos lembrarlles que a ANPA dispón dun grupo de WhatsApp para manter informada de todos os asuntos relacionados co IES e coa propia organización da ANPA. Se queredes formar parte deste grupo de WhatsApp deberedes escribirlle ao número 606023616.

Xornada formativa do alumnado de agraria coa colaboración do CFEA de Guísamo

Outro ano máis, o martes 20 de abril desenvolveuse unha xornada formativa ca colaboración de persoal do CFEA de Guísamo, na que realizaron prácticas de agabeo, tala e uso e mantemento de motoserra.

Calcando na seguinte imaxe poderedes acceder a algunhas das imaxes e vídeos realizados durante a actividade.