Liñas de innovación e formación no Aquis

Espazo COVID
Ensino non presencial

O horario en caso de confinamento contempla que as clases sexan de 30 minutos, reservándose os primeiros 10 minutos e os últimos para a conexión e realización de tarefas.

Protocolo de actuación da Consellería
Acceso ó protocolo.
Enquisa de autoavaliación
Acceso á enquisa.
Folla de declaración responsable
Acceso á declaración.
Información xeral sobre medidas de hixiene e protección
Vídeos e material gráfico:

CALENDARIO DE SETEMBRO DO CURSO 2020-2021.

EXAMES: Mércores 1 e xoves 2 (Ver o calendario de exames)

(Unha vez que cada alumno/a remate os seus exames, deben ser recollidos polas súas familias, no caso contrario non poderán abandonar o centro ata que remate a xornada)

SESIÓNS DE AVALIACIÓN: Venres 3 de setembro

ENTREGA DE BOLETÍNS  DE NOTAS: Venres 3 de setembro

• 1º bacharelato: ás 11:00h

• ESO: ás 12:30h

PERÍODO DE REVISIÓN E RECLAMACIÓNS: luns 6 e martes 7

• Todo o profesorado estará no Centro de 10:00 a 14:00 para atender a pais/nais e alumnos/as e facer as aclaracións necesarias.
  • As reclamacións, de ser o caso, faranse por escrito, empregando os formularios que se descargan AQUÍ e entregaranse na secretaría do centro.
  • Mércores 8 de setembro ás 10:00 horas: reunión dos departamentos para resolver as posibles reclamacións.
  • Xoves 9 de setembro ás 10:00 horas: Notificación ao alumnado que presentou reclamacións do resultado das mesmas.

PERÍODO DE MATRÍCULA:

Dende as 11:00 horas do día 3 até o día 10, incluído, en horario de 9:00 a 14:00 (a orde de entrega de matrícula determina a escolla de materias optativas)

PROBA DE ACREDITACIÓN DE COÑECEMENTOS PREVIOS en 2º de Bach:
Xoves 9 ás 10:00h

INICIO DE CLASES: 15 DE SETEMBRO

Participación do Aquis no FORO 3 do 26 de abril

Foro Centros: Nuevo currículo para nuevos desafíos
organizado polo Ministerio de Educación y FP.

Accede aquí ó vídeo.

Para resolver cuestións de tipo administrativo é necesario solicitar cita previa.

O IES Aquis Celenis recibiu o primeiro premio INNOVAGAL na categoría de centros de secundaria e bacharelato. Este premio concédeo a Consellería de Educación para "premiar aqueles centros cunha traxectoria de compromiso coa innovación educativa ó desenvolver enfoques didácticos e/ou organizativos que buscan dar resposta ás necesidades do seu alumnado".
Ademais tamén lle foi concedida unha mención de honra que recoñece o esforzo organizativo para adaptarse á situación de pandemia.

page | by Dr. Radut