25 N. Día internacional da eliminación da violencia contra a muller

Actividades en relación co 25 de novembro, Día internacional pola eliminación da violencia contra a muller

O 25 de novembro participamos unha vez máis no Día internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres. Este ano non podemos levar a cabo ningunha actividade conxunta por mor da pandemia de covid-19, mais o IES de Ames convida a toda a comunidade escolar a participar en varias accións conmemorativas que poñan de manifesto o noso compromiso coa igualdade de xénero e o rexeitamento máis absoluto de todas as formas de violencia machista.

Para o mércores 25 de novembro de 2020 propoñemos as seguintes actividades:

De uñas contra a violencia de xenero: Pinta as unllas das mans con dúas cores simbólicas: unha man de negro, para expresar a solidariedade con todas as mulleres vítimas da violencia; outra man de lila, para expresar o compromiso co feminismo como motor do cambio social a prol da igualdade. Durante toda a xornada, mantén pintadas as unllas como protesta contra toda esa violencia que aínda persiste. Se te animas, tamén podes subir unha fotografía ás redes sociais coas túas mans e cos cancelos #iesames #deuñascontraaviolenciadexénero. Tamén podes ver vestidos de cor negra e lila.

Paremos a violencia contra a muller: Co teu móbil, faite un selfie xunto ao sinal colocado diante da entrada do centro: STOP ÁS VIOLENCIAS MACHISTAS. Ao longo do día 25 de novembro, sube ás túas redes sociais esa fotografía, acompañada dos cancelos #iesames #stopviolenciasmachistas.

O sinal á entrada do centro (Foto de Carlos Negro).

Chío contra a violencia de xénero: Se es alumna ou alumno da ESO, participa no concurso de lemas contra a violencia machista organizado polo Equipo de Dinamización Lingüística e a Biblioteca do centro, baixo o título de CHÍO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. Tes ata o martes 24 de novembro para presentar o teu chío, coas seguintes condicións:

- Debe estar escrito en lingua galega (máximo 140 caracteres).

- Debe ser breve e orixinal, non copiado de ningunha fonte externa

- Debe expresar a crítica e/ou denuncia da violencia de xénero

Valorarase especialmente que se centre no ámbito da prevención da violencia de xénero na mocidade

Haberá dous chíos gañadores: un para 1º/ 2º ESO e outro para 3º/ 4º da ESO. As persoas premiadas recibirán un lote de libros relacionados coa temática da igualdade de xénero.

Os chíos deberán depositarse dentro dunha urna colocada á entrada da Biblioteca do centro, e irán acompañados dun sobre pechado onde figure o nome completo e curso da alumna/o participante.

Os premios anunciaranse na biblioteca no segundo recreo do mércores 25 de novembro.

Recursos para usar na aula en relación co día 25 de novembro, Día internacional pola eliminación da violencia contra a muller