Magníficos resultados nas ABAU do alumnado de 2º Bacharelato

Parabéns ao alumnado de 2º Bacharelato polo extraordinarios resultados acadados nas ABAU!

Grazas ao seu esforzo e ao do profesorado que os formou e acompañou ao longo deste curso, o IES Agra de Raíces situouse no vixésimo cuarto posto da totalidade dos centros educativos de Galicia e no décimo terceiro de entre os institutos públicos polas elevadas calificacións obtidas nas distintas materias, tal e como podedes comprobar na seguinte ligazón: La Voz de Galicia ABAU 1.jpgLa Voz de Galicia ABAU 2.jpg.

O centro desexa trasladar a súa ledicia por esta nova e as súas felicitacións máis entusiastas aos estudantes de 2º Bacharelato polo éxito logrado, especialmente neste curso en que demostraron a súa madurez e responsabilidade ao manter a súa dinámica de traballo durante o período de ensino non presencial.

Resultados ABAU

La Voz de Galicia ABAU 1.jpg122.94 KB