Publicación Listaxes ADMISION

O 19/04/2021 publicáronse, as listaxes provisionais de alumnos admitidos e non admitidos para o curso 2021-2022.

As listaxes poderán consultarse:

• Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar do centro IES Agra do Orzán
  • Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

As persoas interesadas no procedemento de admisión poderán formular reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación (20-26 de abril), no centro IES Agra do Orzán.

A estimación ou desestimación das reclamacións formuladas fronte as listaxes provisionais, entenderase realizada a través das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas, que serán publicadas antes do 15 de maio de 2021.