Con este módulo o alumnado deberá obter a formación necesaria para desempeñar as funcións de apoio administrativo e de atención á clientela, dos departamentos de compra, de vendas ou comerciais, así como de almacén, aplicando os protocolos de calidade establecidos pola empresa.
A función de apoio administrativo abrangue aspectos como:
– Formalización, confección, recepción e tramitación da documentación administrativa e comercial con clientela externa e interna, utilizando medios convencionais e telemáticos.
– Uso e aplicación das diversas técnicas de comunicación para informar e asesorar a clientela, en condicións de seguridade.
– Desenvolvemento e formalización de procesos e protocolos de calidade asociados ás xestións administrativas e comerciais.
– Control da xestión de almacén, aplicando os sistemas de xestión de existencias. – Actividades de pagamento e cobramento, seguindo os protocolos establecidos.
– Trámites administrativos das obrigas fiscais da empresa.
- Teacher: Marta Liebana Vidal
- Teacher: Juan Luís Otero Chaves
- Teacher: Alejandro César Rodríguez Pérez