En esta entrada os dejamos algún material interesante de Jugger:

Aquí os dejamos el reglamento del Jugger:

https://www.fejugger.es/reglamento/

Aquí os dejamos tutoriales para hacer material:

https://youtu.be/wZ2UuAX4qgU

https://youtu.be/4Ob5TZCon-k

https://youtu.be/jI_lZgGNwn0

https://youtu.be/d2ZCT7PQQDw

Esta es la lista de materiales necesaria:

Kette

Bola blandita (no se el nombre)
coquilla
Cinta de persiana
Cinta americana
Bandana

Espadas costas y largas

Bambú
Churro de piscina
Goma Eva
Cinta de embalar
Cinta americana

Escudo

Lámina de poliestireno expandido o similar de unos 57/58cm
Coquilla
Esterilla
Una llana como agarre de mano
Una cinta de Velcro, un cinturón viejo o cualquier otro arreglo como cinta ajustable para unir al brazo
Cinta americana

A “II Carrera de la Luz IES Miraflores” é unha iniciativa pioneira na que desde o centro escolar organízase unha actividade deportiva, popular e solidaria. Os fondos recadados polas inscricións dos participantes serán doados na súa totalidade á ONG Dididai. Esta organización sen ánimo de lucro traballa en Bal Mandir, o maior orfanato do Nepal, que acolle mozos e mozas con diversidade funcional. Dididai colabora con este centro de Katmandú para que os menores reciban educación e atención especializada, de forma que melloren as condicións de vida deles e das persoas que os atenden. A proba está organizada polo Instituto de Ensino Secundario Miraflores de Oleiros (A Coruña). O percorrido da proba será en circuíto de asfalto, no Polígono industrial de Iñás (Oleiros), pechado ao tráfico e iluminado. Pasará por Rúa Barbanza, Rúa Salnés, Rúa Soneira e Rúa Silvas. A saída e a meta estarán instaladas nas naves do viveiro municipal de empresas. O horario de comezo da proba será as 20.00.

Toda la información en este enlace:

http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmiraflores/?q=node/359

Se va a crear un periódico deportivo en el centro y nos gustaría contar con vuestra colaboración. Se trata de que contéis vuestras experiencias en algún deporte (que hayáis jugado o que juguéis actualmente: tanto si es un club o como si se trata de práctica más informal). Como veis podemos incluir diversos artículos en el periódico deportivo del centro, desde mis entrenamientos en el equipo o club que entreno, o algún día de la competición en los muchos de los deportes que practicáis: baloncesto, balonmano, tenis de mesa, rugby, judo, fútbol, remo, atletismo, triatlón, surf, vela, windsurf, salvamento y socorrismo, parkour, skate,… se trata de que todas y todos podáis compartir vuestras experiencias y mostrar vuestras aficiones a los demás alumnos del centro. Otra opción es contar una ruta de senderismo que hayáis hecho con vuestra familia o amigos, alguna actividad física que hayáis probado recientemente: escalada, rafting, nieve,…

 

Las condiciones que debe de tener el artículo son:

Tipo de letra: Arial 12.

Espaciado 1,5.

Incluir alguna fotografía: vuestra practicando ese deporte, de vuestros compañeros de equipo, del club,…

No más de una carilla de un folio.

 

Los artículos los debéis enviar al siguiente correo electrónico: pableiroalen@yahoo.es

Dende aquí traballaremos os aspectos teóricos da asignatura.

Desde esta aula virtual traballaremos os aspectos teóricos da asignatura.

A necesidade de exercicio diario ven de se confirmar máis día a día. Tódolos estudos baseados na evidencia sitúan a actividade física diaria como referente para unha calidade de vida óptima. Porén a tendencia, cada vez máis patente, á realización de actividade sen control, sistematización e atención ás características persoais do que se exercita facilita a lesión, recaída de outras vellas e a non consecución dos obxectivos marcados para acadar co exercicio físico. Todo isto da como resultado o abandono da práctica da actividade física e a falsa sensación de que a mesma ‘non senta ben á persoa en cuestión’.

Para evitar a situación anterior propoñemos esta U.D. que abonda nos medios de control, prevención de riscos e diversas axudas tecnolóxicas que facilitarán a inmersión na actividade física dun xeito saudable.

Traballando mediante o bloque de contidos de actividade física e saúde tentaremos abondar no desenvolvemento das competencias clave de ciencia, aprender a aprender, dixital, cívicas e expresión cultural