Actividades Francés

Déjeuner du matin

Enviado por admin o Dom, 11/15/2020 - 21:08

Os vídeos que vos amosamos a continuación foron elaborados no curso 2019-20 polas alumnas de Francés 2ª Lingua de 2º de Bacharelato.

Enviado por Anónimo o Dom, 05/10/2020 - 21:05

Neste enlace do noso blog podes ver algunhas actividades complementarias e extraescolares organizadas polo Departamento de Francés ao longo destes anos.

Desde aquí compartimos con todos vós o vídeo elaborado no curso 2019/20, no que o noso alumnado presenta o centro aos seus compañeiros bretóns. Podedes ver intervencións do alumnado de Francés de 1º ESO A e B e entrevistas ás profesoras de francés Sarah Dumesnil e Carmen Tembrás, Directora do instituto.  As encargadas da realización e edición do vídeo foron as alumnas de 2º de Bacharelato C, Julieta Barreiro Buzzoni, Patricia Helena Díaz da Cunha, Zaira Fandiño Sánchez e Rocío Lago González.