ROMA, CITTÀ APERTA

Enviado por Departamento Latín o Lun, 05/27/2019 - 12:02

O día 20 deste mes de xuño un grupo de alumnos de 4º de E.S.O. e 1º de Bac fixeron unha excursión a cidade  de Roma acompañados pola profesora de Latín e grego.,Inés Sánchez Pereiro.

Marchamos ilusionados, pero nerviosos pola incertidume da nova experiencia que íamos levar a cabo.

A viaxe fíxose en combinación co I.E.S. Concepción Arenal de Ferrol, e hai que resaltar a boa sintonía que tiveron os alumnos dod dous centros, iniciando amizades que posiblemente terán unha continuidade.

O balance ,que eu como responsable podo facer , é altamente positivo polo bo comportamento  que amosaron os  alumnos do noso centro. Vaia por diante o meu agradecemento a eles e as familias .

Agardo que para eles fose unha experiencia inesquecible o mesmo que o foi para min.

As fotos da excursión fixéronas Andrea García e Jennifer Álvarez.

Pinchade neste enlace.