Proxecto Boiro

RECUPERACIÓN DE SETEMBRO

Aquel alumnado que teña a materia de Proxecto Boiro suspensa en xuño, deberá presentar antes do 3 de setembro o seguinte traballo:

Elaborar o proxecto sobre a gastronomía da zona que realizamos no 3º trimestre.

• Este proxecto deberá conter a estrutura e información que xa se deu no seu día e que pode consultarse a través da Google Classroom.
  • Deberá estar redactado en inglés e presentado en formato dixital (Canva ou presentación de Google)
  • Unha vez realizado o traballo enviarase a través da Google Classroom ou aos seguintes correos electrónicos: silgsouto@gmail.com  ou moreiras26@gmail.com
  • No artigo anterior hai exemplos de traballos realizados por alumnos e alumnas que poden servir de exemplo.

OUR LATEST PROJECTS

tipical Food_page-0005.jpg

Take a look at our latest projects!

A walk to the market

We start a new project and this is the first activity to create a brochure about Boiro gastronomy.