Taboleiro

Join STROLL & RECALL. Unha andaina flexible e participativa por Sarria guiada en inglés. Xoves 11 de abril.

Benvid@s de volta á Escola na Extensión de Sarria! O próximo xoves 11 de abril entre as 16:00 e as 19:00 faremos a primeira actividade da EOI en Sarria fóra do recinto escolar, na que vos animamos a participar.

STROLL& RECALL is a delightful urban journey where participants not only walk together to explore local physical spaces, but also share old memories and create new ones.

Enjoy a relaxed and unhurried walk through the town of Sarria with your classmates and teachers guided in English by our experienced tour guide!

Appreciate your town’s heritage and landmarks, revisit places and memories, share your anecdotes, volunteer to narrate your childhood and teenage deeds and escapades here and there and explain why this or that place is so special to you. Try being a guide yourself to show us and comment on those places you know so well!  Sound good?

Don’t forget to sign up ASAP on the list your teacher will have in your classroom. It’s free!  You can also write to your teacher or to eoi.lugo.sarria@edu.xunta.gal

Fingers crossed that we have good weather!

RENUNCIA Á MATRÍCULA: PRAZO ATA O 30 DE ABRIL

As persoas que desexen formalizar a renuncia á súa matrícula na Sección de Sarria da Escola Oficial de Idiomas para o presente curso 2023-24, aínda que xa teñan manifestado verbalmente ou por escrito a súa intención de non rematar o curso, deben enviar cuberta e asinada a solicitude de renuncia que atoparán na seguinte ligazón:

O enderezo onde achegar o documento é eoi.lugo.secretaria@edu.xunta.gal

As persoas que non se presenten ás probas finais, se non teñen formalizada a súa renuncia á matrícula antes do 30 de abril do ano en curso, perderán unha convocatoria do número máximo de que dispoñen para superar o nivel. A renuncia á matrícula supón a perda inmediata do dereito a asisitir a clases, titorías e probas e non implica a devolución das taxas. Non se poderá formalizar a renuncia sen ter aboado as taxas na súa totalidade.

Ausencia de profesorado

Por ausencia do profesor, suspéndense as clases dos grupos A1-5, A2-5 e C1.1 de hoxe mércores 6 e mañán xoves 7 de marzo, así como a atención a biblioteca e xefatura de estudos no que resta de semana. Desculpen as molestias.

Ausencia de profesorado

Durante a tarde de hoxe martes 5 de marzo de 2024 suspéndense a titoría, atención de xefatura de estudos e clases dos grupos C1.1-4 e A2-5 por ausencia do profesor Antonio Iturralde.

Ausencia de profesorado

O profesor Antonio Iturralde non asistirá na tarde do mércores 21 de febreiro de 2024.

Ausencia de profesorado

Suspéndense as clases da tarde do luns 5 de febreiro de 2024 do profesor Antonio Iturralde. Desculpen as molestias.

AUSENCIA DE PROFESORADO

Suspéndense as clases dos grupos C1.1-4 e A2-5 así como a atención á xefatura de estudos e titoría da tarde do martes 16 de xaneiro de 2024 por ausencia do profesor. Desculpen as molestias.

Xuntanza lúdico-didáctica "2nd School Mingle" da Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas. Xoves 23 de novembro de 2023

Evento aberto a toda a comunidade escolar da Extensión da EOI en Sarria e do IES Gregorio Fernández. No hall da parte do instituto que da ás pistas deportivas, a partir das 19:45 horas do xoves 23 de novembro, coincidindo coa celebración do Thanksgiving.

Pensado para socializar e desfrutar de música, doces e biscoitos caseiros e bebidas sen alcohol e dun espazo informal de cesión e simulación de compra e venda, interactuando en inglés cada quen na medida das súas posibilidades. Remataremos cun bingo en inglés con premio.

Ex-alumnado de anos anteriores e outr@s fans tamén benvid@s!

Máis información nos foros das aulas virtuais, falando co profesorado da EOI en Sarria ou escribindo a eoi.lugo.sarria@edu.xunta.gal.

Come on! You're all welcome!