View podcast: Radio Rochoteca - A radio da EOI de Lugo

Title Palabras ao Vento #1 - Sabela Núñez Singala
Summary

Sabela Núñez Singala é escritora e alumna da EOI de Lugo. Con ocasión do Día das Escritoras (16 de setembro no ano 2023), foi entrevistada por profesorado do Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) para coñecer máis sobre a súa obra e o seu proceso creativo.

Palabras ao Vento é un podcast que achega historias da comunidade educativa da EOI de Lugo en datas sinaladas a través de entrevistas. Este é o seu primeiro episodio.

Created Venres, 13 de Outubro de 2023, 12:06
Last updated Mércores, 13 de Decembro de 2023, 12:47
Title Palabras ao Vento #2 - Soraya Lolo
Summary

Soraya Lolo é investigadora nun laboratorio científico e alumna da EOI de Lugo. En novembro de 2023, para celebrar o Mes da Ciencia en Galego, profesorado e alumnado do departamento de italiano a entrevistaron para coñecer o seu labor científico, que tamén compartiu a través da actividade "Laboratorio di Scienze - Il Segreto della Vita" (13 de novembro).

Palabras ao Vento é un podcast que achega historias da comunidade educativa da EOI de Lugo en datas sinaladas a través de entrevistas. Este é o seu segundo episodio.

Created Mércores, 13 de Decembro de 2023, 12:43
Last updated Venres, 15 de Decembro de 2023, 08:25