View podcast: Radio Rochoteca - A radio da EOI de Lugo

Title Versos Nómades #1 - Lírica medieval galego-portuguesa
Summary

Inauguramos VERSOS NÓMADES, o podcast de poesía de Radio Rochoteca, cun episodio en galego que nos introduce á LÍRICA MEDIEVAL GALEGO-PORTUGUESA, un momento histórico no que a lingua galega gozou de máximo esplendor e recoñecemento literario. Guión, locución e idea orixinal do formato de Miguel Pérez Delgado, alumno de nivel A2 de galego e nivel B1 de inglés, así como voluntario da biblioteca da EOI de Lugo. Coordinación, produción e posprodución de son de Alma López Figueiras, profesora da EOI de Lugo.

Created Luns, 6 de Maio de 2024, 15:21
Last updated Luns, 6 de Maio de 2024, 15:40
Title Versos Nómades #2 - Ezra Pound
Summary

Segundo episodio de VERSOS NÓMADES, o podcast de poesía de Radio Rochoteca. Miguel Pérez Delgado, alumno de nivel A2 de galego e nivel B1 de inglés, así como voluntario da biblioteca da EOI de Lugo, preséntanos a historia do xenial e controvertido poeta norteamericano EZRA POUND en inglés. Coordinación, produción e posprodución de son de Alma López Figueiras desde a biblioteca da EOI de Lugo.

Created Luns, 6 de Maio de 2024, 15:39
Last updated Luns, 6 de Maio de 2024, 15:39
Title Viagem a Coimbra do departamento de portugués
Summary

Zé Luis, Neves, Nati e Zé António, alunos de português, e o nosso ajudante de conversação, João Vicente, são entrevistados pela professora Maria Vilaverde, e falam-nos da viagem a Coimbra que organizou o departamento de português da EOI. A entrevista inclui áudios da própria viagem, duas músicas das Crua, e Ninguém larga a mão, de Vânia Couto. Em ambos os casos, as artistas deram-nos licença para as usar.

Created Venres, 10 de Maio de 2024, 12:48
Last updated Venres, 10 de Maio de 2024, 12:48