View podcast: Radio Rochoteca - A radio da EOI de Lugo

Title THE BEST OF THE WORST
Summary

A filmmaker and critic comments films and gives recommendations to the listeners about the best to watch.

Música de purple-planet.com

Created Xoves, 16 de Xuño de 2022, 15:55
Last updated Xoves, 16 de Xuño de 2022, 15:55
Title This Is Who We Are. Stories of Our Elderly #1
Summary

Durante este curso, profesores/as e alumnos/as da EOI de Lugo participaron nun proxecto europeo eTwinning: This Is Who We Are. Stories of Our Elderly. O alumnado conversou con persoas maiores da súa contorna e compartiu as historias de vida recollidas en diferentes formatos. Camila, alumna de nivel B2.2 de inglés da EOI de Lugo, falou cos seus avós, que viven en Colombia, e coñeceu dúas historias familiares, a infancia de abuso que viviu a súa avoa antes de independizarse, e a superación persoal da súa bisavoa que o seu avó estaba documentando. Camila foi entrevistada en Radio Rochoteca por Óscar, compañeiro de clase e tamén xornalista. As historias deste proxecto europeo eTwinning, no que participan alumnado e profesorado España, Turquía, Portugal e Italia, están documentadas en diferentes formatos na seguinte ligazón.

Recursos sonoros:

"Europe Travel", de Aleksey Chistilin, descargado de Pixabay.

"Summer in Colombia", vallenato colombiano de Carmen María e Edu Espinal descargado da canle de Youtube "Música sin derechos de autor para vídeos".

Created Mércores, 15 de Maio de 2024, 14:16
Last updated Mércores, 15 de Maio de 2024, 14:26
Title Tipps auf dem Jakobsweg

Tipps auf dem Jakobsweg - Schüler*innen B1.2. Deutsch EOI Lugo

Created Xoves, 26 de Maio de 2022, 17:44
Last updated Xoves, 26 de Maio de 2022, 17:45
Title Tips to Make your Life Easier
Summary

O alumnado de B2.1-1 de Inglés da EOI de Lugo realizou este podcast.

Created Luns, 23 de Maio de 2022, 12:14
Last updated Martes, 24 de Maio de 2022, 16:39
Title Tips you Need for a Better Life
Summary

O alumnado de B2.1-2 de Inglés da EOI de Lugo realizan este programa de consellos para unha vida mellor.

Created Luns, 23 de Maio de 2022, 12:09
Last updated Martes, 24 de Maio de 2022, 16:40