Matrícula Oficial

Para matricularse, premer aquí

Para matricularse, permer aqui

Sección Carballo Sección Carballo

Para matricularse, premer aquí Para matricularse, premer aquí

Matrícula aberta

Matrícula aberta ao público

•  A aplicación de matrícula estará aberta ata o día 15 de setembro ás 14:00h.
  • Procedemento: Entrar na aplicación

Sede central da Coruña: premer aquí

Sede central da Coruña- cursos cuadrimestrais: premer aquí

Sección Arteixo: premer aquí

Sección Carballo: premer aquí

Sección Cee: premer aquí

Sección Culleredo: premer aquí

• Cubrir o formulario que aparece e seguir as instrucións.
  • Todo o proceso é en liña: a documentación súbese a través desa mesma aplicación (non se entrega na secretaría nin se envía por correo electrónico).

Oferta de grupos

Pago de taxas. Titorial

Vídeo de matrícula

Matrícula curso 2022-23

O alumnado que desexe estudar na EOI A Coruña no curso 2022-23 terá que facer todos os trámites en xuño e xullo. Velaquí un adianto de datas. Publicaremos toda a información en canto saia publicada.

Matrícula Oficial 2022-2023 -SÓ ALUMNADO MATRICULADO NO 21-22

Matrícula Oficial 2022-2023

Alumnado oficial aprobado na convocatoria ordinaria

• Prazo: do 20 ao 30 de xuño ás 14:00h

Alumnado oficial apto, non apto, non presentado na convocatoria extraordinaria.

• Prazo: do 1 ao 7 de xullo ás 14:00h

Procedemento

1. Entrar en Centrosnet e reservar praza.
  2. Pagar as taxas. Premer aquí para ver instrucións
  3. No caso de fraccionar o pago da matrícula certificado da conta bancaria, onde conste o IBAN e a titularidade (o titular ten que ser o alumno/a que se matricula). O prezo será de 59 euros por un idioma e 46 euros polos seguintes.
  4. No caso de alumnado con diversidade funcional e que precise condicións especiais, deberase adxuntar a documentación acreditativa a plataforma de centros.net, se solicita adaptacións, cubrir esta solicitude e adxuntala xunto coa resto da documentación de matrícula. Aínda que se soliticase unha adaptación en cursos anteriores é impresindible volver a adxuntar a solicitude.
  5. Marcar como lido o documento con información importante (podese ler aquí).
  6. Toda a documentación ten que achegarse mediante a aplicación de CentrosNet.
  7. Para saber se a súa matrícula foi confirmada, entre a plataforma de centros.net a os tres días de ter enviada a súa matrícula.

Se ten algunha dúbida atendemos preferiblemente por correo electrónico en eoi.corunha.secretaria@edu.xunta.gal  ou teléfono: 608157057 (de 9 a 14:00h)

En 2 ou 3 días volve entrar na túa conta de Centrosnet e comproba que a túa matrícula está validada. Se non é así, escribe a:secretaria@eoicoruna.org

•  A oferta de grupos pode consultala aquí. Premer aquí
  • Información sobre a proba de clasificación aquí