Taboleiro de Novas

Descargar aqui o documento

Curso de linguaxe administrativa superior 2022

Ven, 19/08/2022 - 00:00

Cursos de linguaxe administrativa superior curso 2021-22. (DOG 19 agosto 2022)

Cursos que se ofertan na EOI da Coruña

CURSOS MODALIDADE PRAZAS DATAS
LINGUAXE ADMINISTRATIVA SUPERIOR
 en liña 25  De outubro a xaneiro

IMPORTANTE: Todo o proceso FAISE en liña

Prazo de solicitude:Do o 1 ao 10 de setembro nesta aplicación web (non estará activa ata o 1 de setembro)

Asignación de prazas. No momento de cubrir o formulario asignarase un número a cada solicitude que será o utilizado no sorteo no que se asignarán prazas.

Datas de asignación de prazas: 12 de setembro. Os solicitantes terán que entrar na aplicación na que fixeron a solicitude o día 13 e comprobar se obtiveron praza. En caso de tela concedida teñen que confirmar a praza e enviar a documentación pertinente a través da aplicación.

Prazo de formalización de matrícula:  Do 13 ao 16 de setembro

Os candidatos admitidos terán que confirmar a súa praza e enviar a seguinte documentación a través da plataforma:

• Copia do DNI.
    • Copia de ter un dos seguintes títulos:
      • Curso medio de linguaxe administrativa galega.
      • Curso medio de linguaxe xurídica galega ou equivalentes establecidos no punto 2 do artigo 5 da Orde do 13 de xuño de 2011 (DOG número 121, do 24 de xuño)

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2022-23

Mér, 17/08/2022 - 22:07

Inicio do curso escolar 2002-23 (calendario escolar)

O 8 de setembro comezarán as clases de todos os grupos  nos horarios nos que están matriculados. Revisar na aplicación de matrícula o día e hora no que ten clase. As aulas de cada grupo publicaranse nesta web o día anterior ao comezo.

Haberá un acto de inauguración ás 12:00 horas para o alumnado de maña e as 18:00 para o alumando de tarde no salón de actos.

Ver aquí as aulas e o profesorado de cada grupo

Comezo das aulas (web) de Nuria Calvo

Presentación de incio de curso

presentacion gratis escolar infantil colorido de Susana Aldao