6º de infantil

ACTIVIDADE FINAL DE CURSO

• Ler un pouquiño todos os días.

• Contarlles algún conto e logo realizarlles preguntas sobre o mesmo, para traballar a comprensión.

• Rodear nun calendario o día no que están, nomeando o mes, a estación do ano e o tempo atmosférico (podedes utilizar o calendario de Voz Natura que entregamos ás familias no Nadal)

• Copiar unha oración aleatoria, tanto en minúscula coma en maiúscula (nunha libreta de pauta ancha ou nun folio realizando as liñas cunha regra, non é necesario imprimir).

• Palabras cruzadas: escribir palabras a partir dunha primeira elexida polos nenos e nenas. Exemplo:

• PELOTA
  • AMIGO
  • TOMATE
  • OSO
  • Realizar nun folio unha suma e unha resta sinxelas (non é necesario imprimir).

• Debuxar.

• Identificación das diferentes formas xeométricas (a través de imaxes, xogos, cousas que atopamos na casa…).

2º- ACTIVIDADE: ARTE NA ESCOLA.

Tendo en conta a proposta da páxina principal da nosa

web, propoñemos a realización dun debuxo da familia.

A través do video coñeceredes a obra de moitos pintores

galegos e moi coñecidos.

Ánimo artistas, esperamos as fotos das vosas obras de

arte.

O prazo de entrega do debuxo será ata o o día 15 de xuño

e debe ser enviado ao correo electrónico do cole.

familiassanroque@gmail.com.

Ata pronto !!

ACTIVIDADES 2º QUINCENA (25 /05/2020 - 7/06/2020)

ACTIVIDADES DA QUINCENA

(25 /05/2020 - 7/06/2020)

PELOTA

AMIGO

TOMATE

OSO

• Debuxar.

2º- ACTIVIDADE QUINCENAL: AS CONTORNAS FLUVIAIS.

Realización dunha actividade plástica sobre o ecosistema dun río, a súa fauna e a súa flora (aves, peixes, flores, árbores….), utilizando todo tipo de material que teñades na casa.

A actividade pode ser un mural con debuxos, recortes e fotografías, unha maqueta, bonecos con material de refugallo… Deixamos libre a vosa creatividade.

Ata pronto !!

ACTIVIDADES QUINCENAIS

Queridas familias:

A partir de agora as titoras de sexto propoñemos una serie de actividades quincenais para os nosos nenos e nenas. A finalidade é a de que repasen os contidos propios do noso nivel educativo, reforzando todo o aprendido.

As tarefas propostas dividiranse en dous grupos:

1ºActividades a realizar todas as semanas:

Exemplo:

PELOTA

AMIGO

TOMATE

OSO

• Debuxar.

2ºActividades para unha quincena concreta:

Serán actividades específicas para esa quincena (ademáis das anteriores que son máis xerais e para realizar todas as semanas).

O noso obxectivo é o de realizar un pequeno seguimento dos nosos alumn@s durante este trimestre e estar en contacto coas familias.

Estas actividades son específicas para o noso nivel, polo tanto non debedes envialas ao correo electrónico do colexio, xa que nese correo soamente se enviarán as actividades propostas polo centro: día do libro, da poesía, deporte na casa, letras galegas…

Esta actividade do noso nivel será enviada aos nosos correos persoais a través de fotografías, para poder realizar un seguimento máis individualizado:

anasolla@edu.xunta.es

grego@edu.xunta.es

Moitos recordos e unha aperta enorme para os nosos nenos e nenas.

Moito ánimo!!

Ana e Genma.

EXEMPLIFICACIÓNS

ARTE CON FORMAS XEOMÉTRICAS

CALIGRAFÍA

ACTIVIDADES DA QUINCENA

(11 /05/2020 - 24 /05/2020)

2º- ACTIVIDADE QUINCENAL:

Realización dunha actividade plástica sobre as profesións na rúa e que tanto están a traballar neste confinamento (bombeiros, policía, garda civil, recolledores de lixo, persoal de ambulancias...), utilizando todo tipo de material que teñades na casa.

A actividade pode ser un mural con debuxos e recortes, unha maqueta, bonecos con material de refugallo… Deixamos libre a vosa imaxinación e creatividade.

Moito ánimo!!