4º de infantil

EU QUEDO NA CASA. UNHA ACTIVIDADE E OUTROS RECURSOS

Uxía e mais eu, estamos moi contentas de ver os vosos traballos e aportacións, nos están chegando cousiñas moi interesantes pero o que máis nos gusta é poder vervos e escoitarvos.

Lembrade que, ademáis de diversos recursos(xogos interactivos, cancións, contos, curtas, titoriais…) aos que podedes acceder, estamos propoñendo quincenalmente unha actividade que nos gustaría que nos fixésedes chegar ao noso correo electrónico, no formato que queirades pdf, jpg, word… antes da data sinalada. Esta será a última proposta do curso antes das merecidas vacacións do verán. Os nosos mellores desexos neste periodo vacacional, coa esperanza de vernos de novo tod@s en setembro.

1. AS NOSAS MASCOTAS:

A actividade que vos propoñemos para esta quincena é a seguinte: despois de propoñer nomes para a nosa protectora virtual e votar para seleccionar un, PATAS PELUDAS, precisamos que cada un de vós faga un autorretrato, un retrato de si mesmo(como se fora unha foto de carnet) para logo colgalos no blog da protectora. O prazo para entregar esta actividade é ata o19 de xuño.

PROTECTORA VIRTUAL PATAS PELUDAS(na web do cole)

ALEGRÍA. María Fumaça

3. OS MEUS PRIMEIROS TRAZOS.

ARRASTRANDO

MEMORIA

CREBACABEZAS

6. CÓNTAME UN CONTO:

TODO O DÍA NA CASIÑA(unha historia feita canción)

PINTAR

COMO DEBUXAR CARAS

PROTECTORA VIRTUAL PATAS PELUDAS

Xa podedes visitar o noso blogue onde poderedes consultar todo o relativo á protectora virtual que estamos a levar a cabo. Desexamos que vós guste.

AS VOSAS MASCOTAS

Aquí tendes unha recompilación do traballo das vosas mascotas favoritas qe enviáchedes a semana pasada. A Rocío e máis a min encantáronnos todas!!!!!Moitas gracias por compatilo con todoas e todas e por estar a participar tan ben. Por certo estades moi simpáticos e simpáticas!!!!

EU QUEDO NA CASA. UNHA ACTIVIDADE E OUTROS RECURSOS

Uxía e mais eu, estamos moi contentas de retomar o contacto con vós nestes días, estamos recibindo os vosos traballos con moita ilusión, esperando que as actividades vos resulten agradables e interesantes.

Lembrade que desde o 11 de maio, ademáis de diversos recursos(xogos interactivos, cancións, contos, curtas, titoriais…) aos que podedes acceder, estamos propoñendo quincenalmente unha actividade que nos gustaría que nos fixésedes chegar ao noso correo electrónico, no formato que queirades pdf, jpg, word… antes da data sinaladaFaremos un seguimento das actividades realizadas quincenalmente no noso nivel, que quedará reflexado no boletín trimestral, e das actividades xerais de centro nas que moitos de vós estades participando.

1. AS NOSAS MASCOTAS:

A actividade que vos propoñemos para esta quincena é a seguinte: despois de escoller un animal como mascota,actividade realizada entre o 11 e o 25 de maio, nos gustaría que expliásedes unha tarefa das que teriades que facer para coidar á vosa mascota. Por exemplo, Tachi cando veu con Blues nos ensinou que había que darlle de comer, sacalo a pasear, levalo ao veterinario... A explicación podédela dar cun vídeo ou ben foto+audio onde nos explicades como habería que facer, materiais que se necesitan… Podemos debuxar ou dramatizar a tarefa, por exemplo, debúxome peinando un can ou fago que peino un can. O prazo para entregar esta actividade é ata o 7 de xuño.

COIDADO DE MASCOTAS

XOGOS DE ANIMAIS PARA NENOS/AS

COMO RECIBIR UN CACHORRO EN CASA

DESPACIO ME TRANQUILIZO

3. OS MEUS PRIMEIROS TRAZOS.

LABIRINTOS

FACENDO CLIC

FORMAS

NI GUAU NI MIAU

MANUALIDADES ANIMAIS

EU QUEDO NA CASA. UNHA ACTIVIDADE E OUTROS RECURSOS

Uxía e mais eu agardamos que vos atopedes ben así como as vosas familias. Como titoras seguimos buscando o xeito para manternos unidos e en contacto, deixámosvos unha nova proposta para reforzar contidos traballados ao longo deste curso.
A partir de agora ademáis de diversos recursos(xogos interactivos, cancións, contos, curtas, titoriais…) aos que podedes acceder, queremos propoñer unha actividade que nos gustaría que nos fixésedes chegar ao noso correo electrónico, no formato que queirades pdf, jpg, word… antes da data sinaladaFaremos un seguimento das actividades realizadas quincenalmente no noso nivel, que quedará reflexado no boletín trimestral, e das actividades xerais do centro nas que moitos de vós estades participando.

1. AS NOSAS MASCOTAS:

A actividade que vos propoñemos para esta quincena é a seguinte: despois de ver o titorial de GADOUPAS e COMO COIDAR UNHA MASCOTA tedes que escoller un animal co que vos sintades identificados/as e que vos gustaría ter de mascota, facer un debuxo do mesmo, poñerlle un nome e nun audio explicar porque vos sentístedes identificados/as con ese animal. O prazo para entregar o debuxo e o audio é ata  o 25 de maio

VEN COMIGO. María Fumaça

3. OS MEUS PRIMEIROS TRAZOS:

MOVENDO

VOCABULARIO DO COLEXIO