ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021

AVISO IMPORTANTE

RESTABLECEMENTO DE PRAZOS DE ADMISIÓN, PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO (OS NENOS E AS NENAS QUE XA ESTIVERON ESTE CURSO NO CENTRO E QUE VAIAN PERMANECER NEL O PRÓXIMO CURSO, NON TEÑEN QUE FACER NINGÚN TRÁMITE):

DO 11 AO 18 DE MAIO, AMBOS INCLUÍDOS

Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral  Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza

Pode facerse de dúas maneiras:

1.- Presentar a solicitude a través da aplicación informática Admisión Alumnado

2.-Presentar a solicitude na secretaría do centro, previa cita, chamando ao teléfono 646 148 944. Neste caso terá que vir un só adulto coas medidas de protección axeitadas e, a ser posible, sin nenos/as.

A solicitude ( anexo II debidamente cuberto e asinado polos dous proxenitores) virá acompañada das  fotocopias do libro de familia da folla do neno/nena e da folla dos pais, ou fotocopia do DNI da nena/neno e do certificado de empadroamento do ano en curso (a data límite para entregar este documento é o día 26 de maio de 2020).

IMPRESO PARA DESCARGAR. ANEXOII (Galego)

IMPRESO PARA DESCARGAR: ANEXOII (Castelán)

Os novos prazos do proceso son:

- Publicación das listaxes provisionais: día 8 de xuño de 2020.

- Reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de tres días   hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

- Publicación das listaxes definitivas: día 23 de xuño de 2020.

- Formalización de matrícula: do 1 ao 10 de xullo de 2020.

story | by Dr. Radut