PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO ESCOLAR 2021/2022

A dirección do centro fai pública a lista definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso escolar 2021/2022.A súa consulta pódese realizar no interior das instalación das aulas de parroquias e na sede do CRA Raíña Aragonta.

A formalización da matrícula realizarase dende o  20 de xuño ata  30 de xuñode 2021, sendo a documentación necesaria a seguinte:

Instancia e anexosdebidamente cumprimentados (ASINADO POLOS DOUS PROXENITORES). A documentación estará dispoñible con anterioridade na web e na secretaría do centro.

4  fotos tamaño carné do neno/a.

2 fotocopias da tarxeta sanitaria do neno/a.

Fotocopia do boletín de vacinas.

Informe médico no caso de acceder a unha praza de NEAE (de non telo entregado previamente) ou se o neno/a padece algunha enfermidade ou doenza da que consideran debemos ter coñecemento.

No caso de non telo entregado con anterioridade, convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

A dirección do centro.