« Venres Marzo 01, 2019 »
Ven

Nas aulas de infantil do noso CRA leváronse a cabo tres sesións de obradoiros con temáticas coma habilidades sociais, toma de decisións, xestión de conflictos, límites e normas e autoestima, por parte da Asociación Érguete Baixo Miño.

Neste curso, como o pasado, os nenos e nenas de primaria das escolas de Novás e Fornelos levaron a cabo unhas sesións de matemáticas danzadas onde poideron aprender e traballar diferentes conceptos á vez que se divertían e bailaban.

Comezo:01/03/2019 09:00
Final:01/03/2019 14:00

Vivimos un entroido moi chulo. Durante toda a semana o "meco" foi mandándonos vir vestidos ao colexio con algo na cabeza, algo no pescozo, un zapato de cada cor, algo do revés... O día da festa chegou todo o mundo á escola de Novás (algúns incluso en tractor). Despois de prepararnos e vestirnos comezou o desfile. Cada colexio disfrazouse de algo relacionado co entorno: a escola de Pías vestíuse de Xabarín, a de Novás e Marzán de insectos, a de Fornelos de persoaxes da película "O Bosque Animado" , a de Couso de Porco Teixo e a de Tabagón de árbores.

Desfrutamos dun mercadillo impresionante organizado pola ANPA no que as familias donaron previamente produtos naturais e artesanais para poñelos á venda ese día. Os cartos recaudados van destinados a actividades para as nenas e nenos do CRA.

Tamén houbo unha rifa solidaria de dúas cestas con produtos de alimentación para recaudar fondos para as actividades destinadas ás nenas e nenos do CRA.

Ademais entregáronse os premios do concurso de fotografía de cociña en familia do CRA.

E todo isto culminado cun rato de baile e merenda. Foi un gran día.