« Luns Novembro 12, 2018 »
Comezo:12/11/2018 09:00

Na escola de primaria de Fornelos recibimos a visita de Noemí, que veu impartir un obradoiro de impresión en madeira. Como a impresión tiña que secar, veu dous días para darlle tempo e facelo ben.

Noemí trouxo dúas fotos, unha dos muíños do Folón e outra do patio da nosa escola. As fotos estaban impresas do revés, xa que ía pegalas nun anaco de madeira e así logo veriámolas do dereito. Foi dándolle coa man á foto enriba da táboa moi suavemente para que fora quedando pegada, logo deulle verniz por riba. Así polas dúas caras.

Dous días despois foi dándolle cos dedos moi a modo e sacando a parte superficial da impresión, descubrindo a foto. Quedaron pegadas as dúas fotos na madeira.

Comezo:12/11/2018 09:00

Na semana do 12 ó 16 de Novembro, todas as escolas do CRA participaron na iniciativa solidaria de "Quilómetros de solidariedade", en colaboración coa asociación "Save the Children".

Cada aula aproveitou a súa sesión semanal de psicomotricidade para realizar a carreira. Antes da mesma, o mestre de psicomotricidade deulle unha breve explicación da mesma e a continuación repartiu un dorsal a cada neno e nena co número que escolleran. Ó rematar cos prolegómenos, os nenos e nenas realizaron unha carreira nun recorrido marcado (en infantil un recorrido curto e en primaria un pouco máis longo).

O obxetivo da iniciativa é buscar "patrocinadores" e doar unha cantidade simbólica (non obrigatoria) por cada neno ou nena, e recaudar o máximo posible para doar á asociación "Save the Children".