CRA de Culleredo

Actividades en curso

UNHA HISTORIA DO FONDO DO MAR

O día da inauguración da Biblioteca entre todos creamos este conto marítimo. Podedes lelo aquí.

INAUGURACIÓN DA BIBLIOTECA

O xoves15 de Maio inaguramos a Biblioteca do noso cole. Viaxamos todos a A Choeira para coñecela. Acompañounos para abrila Javier V. Caruncho e Carmen Varela, ademáis da gran sorpresa de A Dragona Ramona. Logo fixemos talleres e degustamos un ágape literario no patio. Pasámolo moi ben.

Un conto viaxeiro

O 23 de abril co motivo do Día do Libro, comezamos a desenvolver unha actividade nas distintas escolas. Esta actividade tiña como obxectivo a creación dun conto viaxeiro ilustrado e redactado polo alumnado. O resultado foi o seguinte: UNHA CASA ENCANTADA.

Podes velo de seguido.

DÍA DO LIBRO

O día 23 de abril celebramos o día do libro e por iso fixemos uns marcapáxinas que nos quedaron moi chulos.