CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Con motivo da conmemoración do Día do Medio Ambiente, o CPI PI. Virxe do Monte convoca un concurso de FOTOGRAFÍA.

BASES:

1. Poderá participar todo o alumnado do centro; dende El ata a ESO.

2.As fotografías deben ser da nosa contorna: paisaxes, monumentos, animais ... En definitiva, calquera cousa ou lugar especial do noso concello.

3.Cada fotografía debe ter un pé de foto indicando o seu contido.

4.Non existen categorías para os concursantes, pesto que se trata de fotos e non de traballos do alumno ou alumna.

Cada neno/a pode participar só con 1 fotografía, ben impresa (entregándoa a cada titor ou

titora) ou ben en formato dixital (enviandoa ao correo do centro cpi.virxemonte.cospeito@edu.xunta.gal)

6.Todas as fotos recibidas no centro formarán parte dunha exposición no corredor principal. Así mesmo, todas se publicarán na web do colexio e no blog da biblioteca.

7.As fotografías seleccionadas formarán parte da CABECEIRA da nosa web.

8.O prazo para recibir as fotos será dende o 24 de Maio ata o 3 de Xuño (ambos incluidos)