Saúdo do novo equipo directivo

Prezado alumnado, familias, profesorado e persoal do
Cole de Cea:

Este curso 2021-22 comeza cun novo equipo directivo que amosa o seu desexo e entusiasmo por estar á altura das circunstancias e seguir adiante co labor desenvolvido polo anterior equipo.

Sabemos que hai moitos retos por superar pero, apoiados pola comunidade educativa, seguiremos convivindo coa realidade que nos fai vivir a pandemia e proxectar unha ESCOLA DIFERENTE da que estabamos afeitos. Non obstante, aprendemos do ano pasado que a nosa misión é navegar por estas novas circunstancias transformando as dificultades en posibilidades e dar a luz novas rutinas que melloren o noso pequeno mundo.

O novo equipo directivo está formado por Carolina, como directora, Andrea como secretaria, Pablo como xefe de estudos de Primaria e Javier como xefe de estudos de Secundaria.

Un exemplo deste navegación foron as quendas de recreo e comedor escalonadas que seguiremos mantendo este curso. Outro exemplo foron os grupos de convivencia estables que conseguiron que entre alumnado e profesorado haxa unha relación máis estreita, case familiar. Este curso voltaremos a seguir coidándonos e para iso, entre outras cousas, manteremos os patios zonificados por cursos.

Seguiremos apoiando unha escola cada vez máis comprometida co respecto ao medio ambiente, á diversidade e que aposta polo desenvolvemento das nosas habilidades comunicativas e científicas. Así mesmo o noso proxecto educativo está asentado na idea de pór en valor O NOSO patrimonio social, cultural e humano.
Ademais, como xa sabedes, seguimos a ser un centro no que a inclusión é a nosa bandeira e seguirá sendo grazas ao traballo desenvolvido polo Departamento de Orientación e a Comisión de Convivencia e do que poderás coñecer máis detalles neste curso.
En breve enviaremos información sobre como está previsto este novo curso (entradas, saídas, horarios...), que será bastante similar ao curso pasado porque continuaremos co horario de entrada ás 9:30 e saída ás 16:40 luns e martes; e 15:50 mércores, xoves e venres.

Aquí comeza o #curso2122!
Unha aperta
O equipo directivo