Apertura prazo admisión novo alumnado curso 2021-2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

NOVO ALUMNADO

CURSO 2021/2022

O PRAZO DE PRESENTACIÓN TELÉMATICA E PRESENCIAL DE SOLICITUDES PARA O NOVO ALUMNADO COMEZA O LUNS 1 DE MARZO E REMATA O LUNS 22 DE MARZO DE 2021.

RECOMÉNDASE A UTILIZACIÓN PREFERENTE DA MODALIDADE TELEMÁTICA PARA A PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES.

DEBERÁN ACHEGAR DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO O ANEXO II (IMPRESO ED550B) DISPOÑIBLE NO ARQUIVO ADXUNTO.

Tamén é posible facer a solicitude en liña neste enlace (ata o comenzo do prazo non estará dispoñible).

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

-  FOTOCOPIA DO DNI DA ALUMNA/O OU LIBRO DE FAMILIA (ou outro documento acreditativo da idade do alumno/a).

-  FOTOCOPIA DNI DOS PAIS

- CERTIFICADO DE MATRÍCULA OU BOLETÍN DE NOTAS DO CURSO ACTUAL (SE XA ESTÁN ESCOLARIZADOS)

- COPIA DA SENTENCIA XUDICIAL DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO E/OU CONVENIO REGULADOR ONDE CONSTE A CUSTODIA DO MENOR (SE É O CASO).

O impreso deberá ser asinado por os dous proxenitores (ou titores legais).

NOTA: Este prazo é soamente para o novo alumnado que non veña nin do CRA de Vilaboa nin do CEP PLURILINGÜE de RIOMAIOR.

Lembramos que o servizo de comedor está xestionado pola ANPA do CPI do Toural e o alumnado interesado deberá formalizar posteriormente a petición de dito servizo.

Arquivos adxuntos co impreso ED550B en galego e castelán.

AdxuntoTamaño
ED550B-G_2021_2022.pdf1.52 MB
ED550B-C_2021_2022.pdf1.53 MB

CONTRATOS PROGRAMA