ENDL..

Festexamos o día de Rosalía

O día 23 de febreiro no tino Grandío festexamos o día de Rosalía, a nosa poeta máis universal. E fixémolo coa lectura dos seus poemas, cantando...e sobre todo lembrando esta figura tan sobranceira das nosas letras.

Contacontos

Festexamos as nosas letras de moitas maneiras. Nesta ocasión, tivemos a sorte de contar ca presenza dunha extraordinaria contacontos: Fátima Fernández. Nenos e nenas, dende infantil ata primaria, ficaron enfeitizados polas historias que percorreron o territorio da nosa biblioteca.

Festexamos as nosas letras con Mini e Mero

Este ano escollemos unha maneira especial de celebra-las nosas letras. Para iso, contamos coa colaboración de Mini e Mero que nos ofreceron un fermoso concerto nun tamén fermoso escenario: O Mosteiro de Ferreira de Pallares.

Grazas aos que fixeron posible este inesquecible día.

E para compartilo con tod@s, deixamos un breve video, resumo das moitas sensacións vividas.

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Correlíngua 2017

Un ano máis o CPi Tino Grandío estivo presente no Correlíngua. Alumnado de 3º,4º,5º e 6º de primaria celebrou na compaña doutros centros da provincia esta festa da língua, da nosa língua, baixo o lema: O galego. Sen cancelas

Visita á Casa De Hortas en Outeiro

O pasado 5 de maio fomos a Outeiro de Rei, patria de Manuel María de Hortas. Alí, na súa casa, na sede da Fundación que leva o seu nome, achegámonos a esta figura senlleira da nosa cultura. Este ano 2016 é o ano de Manuel María, pero nós pedimos e queremos que tódolos anos sexan anos para lembrar, para escoitar, para ler, para estudar...a este xigante das nosas letras. Grazas Manuel María por todo o que nos deixaches, por todo o que loitaches e por todo o que nos aprendeches... por todo, grazas.

Visita á Casa Museo de Manuel María

O xoves 5 de maio, en horario escolar, visitaremos a Casa Museo de Manuel María, escritor chairego ao que se lle dedica este ano o Día das Letras Galegas. Co gallo deste acontecemento, traballaremos previamente sobre a vida e obra deste egrexio autor galego.

A esta visita acudirán nenos e nenas de 6º de Primaria, do Clube de Lectura de Primaria e da ESO, e todo o alumnado de 4º da ESO.

As palabras máis fermosas

Dende o Equipo de Dinamización Lingüística do centro, propúxose elaborar unha bonita iniciativa, relacionada coa nosa lingua. Consistía en que cada nena e neno elaborara unha pequena composición escrita con material de refugallo, tratando de reproducir unha palabra que, ao seu parecer, fora fermosa.

O resultado foi este (preme)

Os ENDL do CPI de Guntín e do CEIP de Taboada crean un blogue conxunto

Os Equipos de Dinamización Lingüística do CPI Tino Grandío de Guntín e do CEIP Sto Tomé de Carballo de Taboada veñen de crear un blogue conxunto para fomenta-lo uso do galego nos seus respectivos centros.

Esre é o enlace:http://www.tinoetome.blogspot.com