Curso 2017-2018

Calendario de exames do mes de setembro para ESO

Datas do exames de setembro para ESO, fai clic AQUI

As nosas actividades

Aqui tedes todas as actividades que fixemos neste curso 2017-2018

PREME AQUI

Informe de análisis de augas

Se queredes información sobre o Informe de análisis de augas preme AQUI

Solicitude de admision e formalizacion da matricula

Curso 24/25

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

Calendario que se establece para o proceso de admisión do alumnado:

• Reserva de praza para un centro adscrito 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.
  • Publicación de postos escolares vacantes, antes do 1 de marzo.
  • Presentación solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo.
  • Presentación de documentación acreditativa dos criterios de baremo ata o 13 de abril.
  • Publicación de listaxes provisionais de admitidos e non admitidos antes do 25 de abril.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 5 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos antes do 15 de maio.
  • Formalización de matrícula en Infantil e Primaria do 20 ao 30 de xuño.
  • Formalización da matricula en ESO e Bacharelato do 25 de xuño ao 10 de xullo.
  • Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e Bacharelato do 1 ao 10 de setembro.

Información Importante

1.- Os Anexos I (reserva de praza nun centro adscrito) e Anexo II (solicitude de admisión) poderanse presentar a través da aplicación informática "admisiónalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Ou a través da Sede Electrónica da Xunta con "certificado dixital" ou "Chave365"

2.- Os alumnos/as que xa están matriculados neste Centro teñen, automáticamente, a reserva feita para o próximo curso.

3.- No caso de solicitar a admisión noutro Centro para o próximo curso deberán facer a solicitude de admisión en dito Centro no prazo establecido a tal efecto e presentar unha copia de dita solicitude nesta Secretaría.

4.- Cada alumno/a só pode presentar una única solicitude no centro no que solicite praza en primer lugar.

5.- O alumnado ten garantía de permanencia nun centro, e se presenta solicitude noutro distinto ao que está, debe comunicalo ao centro de orixe.

6.- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de solicitude de admisión.

7.- Prazo de presentación de solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

8.- Despois do prazo de admisión publicaranse as distintas listas de admitidos/as, número de prazas ofertadas e datas para a formalización de matrícula, así como calquera outra información necesaria

Formularios de reserva, admisión e formalización de matrícula

Abrir
Solicitude de reserva ANEXO I