GRABACIÓN MICROMOVIE

Igual que en cursos pasados realizaremos a grabación dunha micromovie coa colaboración do colectivo de voluntariado ARELAR. Aquí tedes unha mostra dos obradoiros previos á grabación:

A micromovie foi grabada o venres día 12 de xuño nas instalacións do colexio coa colaboración de José Calvo, Rosa Isabel Dios ( pai e nai de dous alumnos que participaron no proxecto), Coco, Loli e Queen.

Aquí podedes ver unhas fotos dos nosos actores e actrices:

COCO

LOLI

LOLI e QUEEN

Na primeira foto José Calvo, Raúl Calvo, Iago Suárez e o noso fantástico director Ramón Molina, nas seguintes, alumnos e alumnas de 4º de ESO en diferentes momentos da grabación.

Rosa Isabel Dios con Lucas Calco e Coco

Nerea Rial, Alba Oliveira e Loli....                                       Nerea Rial, Ramón Molina e Loli coa profe de tecnoloxía e coordinadora do proxecto.....