O mes das Letras, o mes da Lingua

O MES DAS LETRAS, O MES DA LINGUA

Xa estamos en maio, o mes no que homenaxeamos á nosa lingua da man das Letras Galegas, dedicadas este ano á figura de Manuel María e mais á idea proposta por ENDL de Damos a lata co galego!. Dende o Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística do CPI (ENDL) de Touro, temos unha chea de actividades  para realizar durante todo este mes.

• Música nas letras. Durante a semana, os días 12 e 13 colocaremos música galega nos corredores.
  • Actuación de contacontos, O día 18 de 12.15 a 13. Destinado a E. infantil.
  • Actuación da aula de teatro do CPI Fonte Díaz o xoves 19 de maio. Haberá dúas sesións para as distintas etapas educativas: Primaria de 14,30 a  15; ESO de 16 a 16, 30.
  • “Luz Fandiño, muller, activismo e feminismo nas letras galegas”, conferencia a cargo da poeta e activista Luz Fandiño sobre a súa vida e obra, realizarase o venres 20 de 12,35 a 13,30, para  o alumnado de Secundaria.
  • “O galego e as novas tecnoloxías” charla para 4º da ESO a cargo de Anxo Tato, a celebrar o venres 27 de 12,35 a 13,30.
  • Concurso de carteis de Educación Secundaria. Os carteis estarán dedicados á figura de Manuel María. A data límite para a entrega será o 20 de maio. Colocaranse nos corredores. Haberá un gañador ou gañadora que será votado o luns 30 de maio nunha urna colocada no recreo.
  • Exposición “Damos a lata co galego”,  Nela o alumnado do noso centro colocará palabras en galego dentro dunha lata baleira. As latas deben ir adornadas e serán colocadas nun corredor. A data límite será o 27 de maio. Como orientación, 1º de primaria pode empregar palabras que comecen coas letras A, B, C; 2º coas D, E, F; 3ºcoas G, H, I; 4º L, M, N; 5º O,P; 6º Q, R, S; 1º ESO T, U; 2º V; 3º X; 4º Z. Esta división é orientativa, só para non repetirmos moito certas palabras.
  • Exposicións na biblioteca: A biblioteca organizará unha magnífica exposición sobre a “Historia das Letras Galegas”.
  • Asistencia ás exposicións sobre a “Obra e vida da figura de Manuel María”. A de Secundaria está situada no corredor do comedor e a de Primaria ao carón da sala de profesores. Cada clase que asista pode deixar pendurado ao carón último cartel de Primaria unha frase ou palabra  co que nos inspirase o poeta.
 Agradecemos de novo a colaboración de todas e todos para poder levar a cabo as actividades e propostas que temos para estas datas. A páxina Movealingua irá compartindo con toda a comunidade educativa boa parte delas.