Abril, o mes do libro

Abril, o mes do libro Chegou abril, mes no que celebramos o Día do Libro e no que lembramos que este obxecto fabuloso é un dos fundamentos da nosa cultura, alén de que con que el gozamos e soñamos. Dende o Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística do CPI de Touro, queremos propoñervos unha serie de actividades para que, entre todas e todos, fagamos do libro o protagonista dos nosos días.

Debuxa con palabras: Consiste na creación de caligramas e poemas, que han ser colocados nas paredes, portas... Os caligramas e poemas poden ser orixinais ou basearse en textos literarios.

Escribe un libro: A actividade consiste en que toda a comunidade escolar escribirá citas de obras literarias en cartulinas colocadas polo centro. Estas cartulinas terán forma de libro e nelas tamén poderemos deixar as nosas impresións sobre unha obra literaria.

Corre, imos ler!: O Día do Libro, 23 de abril, na hora posterior ao recreo, de 11.45- 12.35, as alumnas e alumnos de todo o centro lerán os libros que prefiran, dentro dos niveis educativos indicados máis abaixo. Esta lectura farase en lugares que serán prefixados anteriormente e que poden ser a aula ou outros que a titora ou titor comunique ao ENDL (sería importante que antes todas as titoras e titores sinalemos unha alternativa por se fai sol ou chove, amais de para distribuír os grupos por lugares axeitados do centro).

Para realizar esta actividade, cada clase elixirá un libro que colocará na porta, indicando brevemente a súa temática. Nesa hora as nenas e os nenos lerán os libros segundo o seu interese e curso.

Educación Infantil: escollerán libros que serán lidos por mozos e mozas voluntarias de Secundaria.

1º, 2º, 3º Educación  Primaria:  As titoras e titores elixirán un libro que pegarán na porta e indicarán ao ENDL o lugar ou lugares onde lles gustaría ler. As nenas e nenos desta etapa escollerán que libro queren ler, dentro dos tres niveis, e irán ao lugar onde se lea ese libro.

4º, 5º, 6ºEducación  Primaria:  As titoras e titores escollerán un libro que pegarán na porta e indicarán ao ENDL o lugar ou lugares onde lles gustaría ler. As nenas e nenos desta etapa elixirán que libro queren ler, dentro dos tres niveis, e irán ao lugar onde se lea ese libro.

Educación Secundaria: Propóñense dúas actividades

Seis Alumnos e alumnas voluntarias de Secundaria irán ler libros a Educación Infantil.

Cada clase elixirá un dos seguintes libros, propostos polo ENDL (existen varios exemplares na biblioteca). As mozas e mozos escollerán que libro queren ler, dentro dos catro niveis da ESO, e irán ao lugar onde este se lea. A lista de libros indicada para a ESO será:

O pazo baleiro

Misterio.

Chamádeme Simbad

As relacións familiares.

Mecanoscrito da segunda orixe

Ficción cientítica, fantasía.

O centro do labirinto

Misterio, ficción cientítica.

As flores radiactivas

Defensa do medio ambiente.

Unsha

Relacións humanas, multiculturalismo.

Agradecemos de novo o vosa colaboración e pregamos que gravedes as lecturas e que as subades