50 anos de ensino público: 1972-2022

Comedor escolar

Menús de maio no noso comedor

Kirby

Achegamos os menús de maio

no noso comedor escolar.

Nota: @s usuari@s que necesiten un menú alternativo debido a algún problema alimentario, deberán consultar a dispoñibilidade da correspondente dieta ao persoal do comedor.

Publicación das listaxes de comedor escolar

07/09/2021

Dende hoxe están publicadas no taboleiro do centro, as listaxes provisionais de usuarios lexítimos de comedor escolar e a listaxe de espera. O prazo para presentar alegacións é de 5 días a contar dende mañá martes.

Ademais, publicamos unha listaxe de comensais por día, onde se inclúen aqueles usuarios que aínda non sendo lexítimos, poden usar o servizo, aproveitando as prazas que deixan os que non usan todos os días o comedor.

Como o curso pasado, por acordo do Consello Escolar, tendo en conta a situación de pandemia que estamos a vivir, aqueles usuarios lexítimos que renuncien á praza, non perderán dita condición para o vindeiro curso.

Pódese consultar calquera dúbida na dirección ou secretaría do centro.

Quendas de comedor

21/09/2020

Como informamos a principio de curso, unha vez incorporado ao comedor todo alumnado do colexio, funcionará en dúas quendas.

• 1ª Quenda: de 14:00 a 14:45 (aprox), dende E. Infantil ata 4º de E. Primaria.
  • 2ª Quenda: de 15:00 a 15:45 (aprox), dende 5º de E. Primaria a 4º de ESO.

Calquera cambio será publicado na web.

Publicación das listaxes definitivas de usuarios lexítimos de comedor e comensais por día

17/09/2020

Dende hoxe están publicadas as listaxes definitivas de usuarios lexítimos do comedor, unha vez resoltas as reclamacións en Consello Escolar.

Ademais publicamos unha listaxe por día, dos usuarios que poderán facer uso do servizo sexán lexítimos ou non.

É importante facer unha serie de aclaracións e informar de determinados aspectos do comedor:

• Usuario lexítimo: Usuario que ten asegurado o uso do servizo, sempre e cando non falte de xeito inxustificado nos días solicitados.
  • Comensais por día: Usuario que pode comer nos días sinalados, aproveitando os días que os usuarios lexítimos non solicitan.
  • Acordo do Consello Escolar: Moitas familias do centro, usuarios lexítimos, solicitaron a suspensión temporal do servizo por motivo da COVID 19. O Consello por unanimidade, decidiu que este curso excepcionalmente pola situación que estamos vivindo, manter o dereito de cara o curso que ven. As prazas de deixan libres son cubertas por outros usuarios non lexítimos por orde de baremo.
  • Aqueles usuarios que un día sepan que non van facer uso do servizo, deberán avisar ao centro 24 horas antes.
  • O motivo de facer unha lista fixa por día, é para poder asignar un sitio fixo  a cada alumno.
  • O comedor conta con 124 usuarios e a realidade é que hai máis de 200 solicitudes, polo que comprenderedes non se pode dar servizo a todos os solicitantes. Ainda así son 150 usuarios os que farán uso do servizo en algún día da semana.
  • Cando se produza algunha baixa, será ofertada por orde de baremo a praza.

Publicación no centro das listaxes provisionais de usuarios do comedor

07/09/2020

As listaxes dos admitidos como usuarios lexítimos de comedor están publicadas no taboleiro interior do centro, en cumprimento da lexislación de protección de datos.

Nas intrucións da Consellería para dar resposta á COVID-19, recóllese que cada usuario terá un sitio fixo no comedor, por iso publicamos unha listaxe xeral cos 124 usuarios lexitimos. Ademais publicamos unha listaxe por día, na que se engaden por orde de baremo, os usuarios que poderán empregar o servizo polas vacantes xeradas polos usuarios lexitimos que non solicitaron comedor todos os días. O obxectivo é poder aproveitar ao máximo o servizo e ao mesmo tempo cumprir coas medidas de seguridade esixidas.

O prazo de reclamación da listaxe será de 5 días contados dende hoxe.

Solicitudes para utilizar o noso comedor durante o curso 2020-2021

19/06/2020

• O prazo de presentación de solicitudes será do luns 22 de xuño ao venres 10 de xullo de 2020.

• É importante que solicitedes unicamente os días que ides usar, xa que si por exemplo solicitades toda a semana e logo usades unicamente un día, perderiades a praza de usuario lexitimo. Tede en conta que a demanda é alta e debemos optimizar ao máximo as prazas das que dispoñemos.
  • Marcade as cuadrículas dos criterios alegados. Lembrade que usuarios lexítimos do curso pasado son os da lista que vai no anexo 3.
  • As listaxes serán publicadas no mes de setembro.

Descarga da solicitude

Consultar listaxe de usuarios lexitimos do curso pasado

Axudas ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor durante a suspensión do servizo como consecuencia da COVID-19

01/04/2020

Aquelas familias con bolsa de comedor,  que teñan gratuidade total, ou aboen 1€ por comida, e teñan dificultades para solicitar a axuda (que lles corresponde polo peche dos comedores debido á COVID-19) a través da sede electrónica da Consellería, poden poñerse en contacto co centro telefonicamente de 10:00 - 13:00 horas, para poder cursarlles nós a solicitude.

Aclaración sobre o noso comedor escolar

28/09/2016

Dende o CPI do Feal, solicitouse á sección de comedores da Consellería de Educación o aumento de prazas para este curso, pero informóusenos de que non se vai producir. Neste curso, con máis de 180 solicitudes, só podemos garantir o uso do comedor para os primeiros 89 usuarios da lista de comedor, que se corresponden co número de prazas que temos na actualidade, aínda que trataremos de facer o mellor uso posible das mesmas, permitindo que outros usuarios ocupen as prazas vacantes que se vaian producindo.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal