50 anos de ensino público: 1972-2022

Taboleiro xeral do alumnado

8 de abril, Día Internacional do Pobo Xitano

Diccionario calóPreme para ver un pequeno dicionario caló-castellano

08/04/2022

O 8 de abril de 1971 celebrouse en Londres o Primeiro Congreso Internacional do Pobo Xitano. Esa data é a escollida para homenaxear a este grupo de orixe oriental, caracterizado polo seu carácter nómade.

Nos últimos días, o alumnado de 1º ESO estivo a traballar un mostrario do léxico caló, traducindo eses termos a diferentes idiomas.

Y esta mañá, na clase de 1ºC, a alumna Fátima Monteiro Romero realizou unha interesante exposición adicada a esta conmemoración. Nela tratou diferentes aspectos: a orixe do pobo xitano, as súas tradicións máis emblemáticas, o significado da súa bandeira, os trazos do seu folclore, e o uso do caló. Acompañou a súa explicación de varios vídeos, entre eles, unha interpretación do himno Gelem, Gelem.

Tras a exposición, respondeu ás preguntas dos seus compañeiros e rematou a súa intervención amosando o seu arte como bailaora e ensinándolles os pasos básicos da súa danza.

Fátima Monteiro Romero

Inicio do proceso de admision de alumnado para o curso 2022-2023

13/01/2022

Dende o día 11 de xaneiro ata o día 8 de febreiro, o alumnado de 4º de ESO que queira matricularse o vindeiro curso no IES As Telleiras, poderá facer a solicitude na secretaría do noso centro ou ben na aplicación da Consellería (Admisión de Alumnado).

O noso centro está adscrito ao IES As Telleiras, polo que o alumnado que solicite praza no mesmo durante esta fase do proceso de admisión, ten garantida a praza.

Felices festas

Calendario do Feal 2022Preme para ver o calendario completo

22/12/2021

O profesorado do Feal desexa boas festas e feliz 2022 a toda a comunidade educativa.

O noso calendario de 2022 está dedicado as Lendas do Camiño de Santiago.

Os traballos seleccionados son do seguinte alumnado de Secundaria:

Alazne Soto Bernal
4º de ESO A Novembro
Ainara Suárez Anca
4º de ESO B Decembro

Os gañadores de Infantil e Primaria para as tarxetas foron:

Erik Ananyan
4º de EI
Mateo Pazo Díaz
5º de EP B

Postal 2021Preme para ver a postal completa

Moitas grazas a todo o alumnado participante (e aos titores/as).

Probas de materias pendentes na ESO

03/05/2021

O mércores 5 de maio, comeza a segunda fase das probas de materias pendentes do curso pasado na ESO. Achegamos o calendario.

Formación no uso axeitado das novas tecnoloxías na idade escolar

08/04/2021

Dende o Departamento de Orientación, detectouse un uso inadecuado de medios dixitais (teléfonos, ordenadores, consolas etc). Outros centros educativos, en concreto os nosos adscritos (CRA de Narón, CEIP Ponte Xuvia e CEIP de Piñeiros), detectaron igualmente estes problemas.

Do problema detectado, xurde unha inciativa conxunta dos catro centros educativos, dirixida a familias e alumnado: a organización dunha formación online conxunta.

A formación irá dirixida ao alumnado dende 3º de E. Primaria ata 4º da ESO, e as súas familias.

O alumnado recibirá a formación en horario lectivo, mentres que as familias estades invitadas a unha formación específica, que terá lugar o luns 12 de abril ás 16:30 horas.

Dende o centro, se enviará por AbalarMóbil o enlace á formación online. O único que teredes que facer para establecer conexión, será copiar o enlace que recibiredes, e pegalo no navegador do dispositivo que empreguedes.

Normas de seguridade e hixiene COVID

10/02/2020

Nos últimos días, estamos recordando e explicando ao alumnado de ESO as nosas normas básicas de seguridade e hixiene, recollidas no protocolo para dar resposta a situación xerada pola COVID-19.

Aínda que o comportamento do alumnado está sendo exemplar en liñas xerais, é importante non relaxarse, para poder seguir co curso coa maior normalidade posible.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal