Imos ao teatro!

Estefanía, Lola e Noa

23/12/2018

Estefanía Silva e Noa Filgueira, alumnas de 4º ESO, participaron nun concurso de redacción proposto na clase de Lingua Castelá e, como premio, obtiveron entradas para asistir á representación teatral Crimen y telón, do grupo Ron Lalá, que tivo lugar onte no Pazo da Cultura de Narón.

Acompañadas por Lola Filgueira, irmá de Noa e tamén alumna do CPI do Feal, puideron comprobar a maxia do teatro, nun espectáculo que, a modo de thriller de comedia negra, facía unha homenaxe a todas as artes e plantexaba ao espectador a reflexión sobre o que podería suceder se nun futuro próximo todas as formas culturais estivesen prohibidas. Non faltaron a música, o humor, e a crítica que caracterizan a traxectoria desta compañía.

Grazas a estas rapazas polo seu traballo de redacción e por amosar entusiasmo pola cultura.