O delegado territorial da Xunta visita o CPI de Vedra

O delegado territorial da Xunta na Coruña visita o CPI de Vedra

O CPI de Vedra é un dos 139 centros educativos que forman parte este 2021-22 do programa “Vexo, veo Xacobeo”, promovido desde a Vicepresidencia Primeira e Consellería de Presidencia, Xustiza e Turismo.

Vedra medra foi admitido neste programa de innovación  educativa e multidisciplinar co que se pretende achegar o significado e os valores do Camiño de Santiago ao alumnado de infantil e primeiro ciclo de primaria desde a contorna social e cultural ullá.

Con tal motivo, e para recoñecer a nosa participación, hoxe estivo no centro o delegado territorial da Xunta de Galicia na Coruña, Gonzalo Trenor, acompañado da inspectora Mª Beatriz Plana Galán, da xefa territorial de vicepresidencia María Barreiro Lázare, da responsable de xestión do Xacobeo M.ª Luísa Redondo e do alcalde do Concello de Vedra, Carlos Martínez. Todos compartiron co alumnado de educación infantil e as súas mestras a actuación dun contacontos.

Velaquí o que deu de si a xornada en imaxes….

Xulia Marqués

Coordinadora do EDLG e de Vedra medra