Or. Secundaria

ORIENTACIÓN 2023-2024

O Programa Orientaline é un Programa online moi útil que nos axuda e ofrece información acerca de todos os estudos e as saídas académicas.

Accede ó Orientaline do CPI Curros Enríquez na seguinte ligazón:

Na seguinte ligazón tes a Padlet de Orientación da orientadora

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS

Becas e axudas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para o curso 2022-2023

Dende hoxe 30 de marzo ó 12 de maio está aberto o prazo de solicitude das Becas de estudos para o alumnado que o próximo curso se matricule en estudos postobrigatorios ou nun ciclo de formación profesional básico.

PROXECTO E-TWINNING

Deixámosvos no arquivo adxunto a información sobre este proxecto, no que está a participar o noso centro.

8 de marzo: Día da Muller

Este 8 de marzo, fixemos entrega das chapas gañadoras do I Concurso de chapas pola igualdade

As alumnas de Código Diverse, do noso equipo de Igualdade, estivemos traballando arreo para ter todas as chapas preparadas para este día.

Noraboa a Sofía, Roque, Roi, Aitana e Hugo!!!

E grazas ó resto por participar!

Con ideas como estas, construímos unha sociedade máis igualitaria!

Aquí vos deixamos algunha imaxe :)

Probas de acceso a Ciclos formativos de Grao Medio

INFORMACIÓN DO CURSO PASADO

Hoxe abre o prazo de inscrición nas Probas de acceso para ciclos formativos de grao medio.

O prazo de inscrición abrangue do 3 ó 16 de marzo, ambos inclusive.

Os requisitos son:

- Cumprir 17 anos no ano 2022

- Non ter requisitos académicos de acceso ó grao medio

Achégase un resumo informativo acerca das probas.

Xornada de Orientación Académica para as familias

A semana pasada tivemos unha Xornada de Orientación Académica para as familias do alumnado de 4º de ESO.

Compartimos aquí a Presentación e un pequeno folleto para aquelas que non puideron asistir.

Para acceder á presentación preme aquí.

Visita ós IES Mendiño e Pedro Floriani de Redondela

Este mes o alumnado de 4º de ESO visitamos ós IES Mendiño e Pedro Floriani de Redondela para coñecer as distintas opcións académicas de Bacharelato e FP e visitar as súas instalacións.

Moitas grazas ó alumnado e profesorado dos IES pola súa implicación para poder realizar esta actividade!

Obradoiro de Educación Sexual impartido polo Quérote+

Hoxe o alumnado de 3º e 4º de ESO tivemos a oportunidade de participar nun obradoiro de Educación sexual impartido polas profesionais do Centro Quérote+ de Vigo.

Foi unha sorte ter este obradoiro e coñecer os servizos que estes centros nos ofrecen. Moitas grazas por vir!