Admisión de membros da comunidade educativa como colaboradores voluntarios do comedor escolar para o curso 2023/2024

Anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do CPI O Cruce como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2023/2024.

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado do cenro que desexen, ao longo do curso 2023/2024 colaborar nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán presentar solicitude cubrindo a solicitude e o anexo III dos ficheiros adxuntos e achegándoo por correo electrónico ou presencialmente en secretaría.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 1 de setembro de 2023

A solicitude pódese presentar presencialmente no centro ata o 21 de xuño ou posteriormente por secretaría virtual ou correo electrónico.

Moitas grazas pola súa colaboración!

anexoiii-2023-24.pdf108.66 KB
solicitude-coidadores-comedor-2023-24.pdf86.58 KB