Competencia en Comunicación Lingüística

Adaptamos o centro

Para favorecer  a integración e a comprensión do alumnado con TEA que temos no centro, sinalizamos os lugares más habituais utilizados con eles a través dos pictogramas.

Estos debuxos serven de apoio visual e foron sacados da páxina oficial de ARASAAC.

Adaptamos o centro

Human clock

Con este xogo "Human clock" o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística aprendendo dun xeito lúdico as horas.

Relizaron un reloxio humano no que as súas mans eran as agullas que representaban as horas coa axuda de material manipulativo.

Esta temática traballouse mediante cancións e xogos conformando así unha aprendizaxe significativa.

Human clock

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

Spring garden

Os rapaces e rapazas de 5º e 6º de Infantil elaboramos un xardín en relieve para conmemorar a chegada da primavera. Con esta actividade afianzamos vocabulario de cores, números e tempo meteorolóxico, e ampliamos o léxico de plantas e insectos, a través da manipulación e a creatividade. Benvida primavera!

Spring garden

Ortografía visual

Dende as aulas de PT e AL,na asignatura de Lingua Castelá, traballamos as palabras onde temos dificultades  a través do noso recuncho ortográfico.

Ortografía visual

Pasapalabra en 5°B

Na clase de 5°B traballamos o vocabulario,a atención e a memoria a través dun Pasapalabra.

Pasapalabra en 5°B

Concurso de banda deseñada para o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria

O alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria participou nun concurso de banda deseñada, presentando as súas creacións máis orixinais e divertidas. Velaquí as fotos dos gañadores.

Concurso de poesía para o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria

O alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria participou nun concurso de poesía, presentando as súas creacións máis fermosas e orixinais. Velaquí as fotos dos gañadores.