Título Tipo Nomearranxar por icona Data de envio
TRABALLO POR PROXECTOS Historias Anónimo 27/03/2009 - 11:16

4ºA

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

Exposición de maquetas das células eucariotas

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas das células eucariotas animais e vexetais e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de cuarto de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca que falan sobre as células.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Apadriñamentos e amadriñamentos de lectura

Os alumnos e alumnas dos cursos superiores de Educación Primaria apadriñaron e amadriñaron ao alumnado de Educación Infantil, xuntándose mensualmente nun recreo para desfrutar de momentos de lectura tan entrañables coma os que podedes ver nas imaxes a continuación.

EXPOSICIÓN DE MAQUETAS: "AS CÉLULAS EUCARIOTAS"

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas das células animais e vexetais e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de cuarto de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca que falan sobre as células. Foi a súa primeira exposición oral ante compañeiros e compañeiras doutras clases e, aínda que estaban algo nerviosos, fixeron un traballo realmente magnífico.

Exposición células

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Festival de Nadal 4ºA _VÍDEO

Programación didáctica 4º EP. Curso 2014-15.

Programación didáctica 4º de Educación Primaria. Curso 2014-15. Documentación elaborada polo profesorado de 4º.