Títuloarranxar por icona Tipo Nome Data de envio
Primeiro número de Historia. 1º Trimestre - Revista dixital Páxina Anónimo 04/03/2020 - 11:19
Páxina pipaca 28/12/2008 - 16:35
Historias pipaca 29/12/2008 - 17:35
Historias pipaca 29/12/2008 - 17:37
Historias pipaca 29/12/2008 - 00:33
AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2018 Páxina Anónimo 07/02/2018 - 13:40
FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/18. LISTAXES DEFINITIVAS ED. PRIMARIA Páxina Anónimo 17/07/2017 - 19:38
HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO CURSO 2015-16 Páxina pipaca 27/12/2008 - 13:43

3ºA

Alimentación vexetal!

Os alumnos de 3º de primaria quixemos investigar como se alimenta unha planta. Para elo collemos dúas flores brancas e metémolas en auga con colorante e observamos o que foi pasando ao longo da semana. Deixamos aquí os resultados!

Contacontos

O mércores 20 de xuño a nai dos nosos compañeiros Lena e Nuno veu ao cole a contar dous contos: Nadarín e Paco. Foi un momento máxico.

A cor en Paul Klee.

Nesta actividade imos aprender diversas características da obra do pintor alemán Paul Klee. Despois, cada neno e nena disporá de tres debuxos do autor sen cor algunha e serán eles os que, con diferentes materiais pintarán coa cor que máis lle guste. Por último, proxectaremos a obra de Klee e veremos as diferenzas e similitudes coas cores da verdadeira obra. Analizaremos entón o que a cor lle di a cada quen e trataremos  a expresión de sentimentos e emocións a través das diferentes cores.

A cor en Paul Klee.

Elaboración de fichas de animais.

Pon un mandil, mírate ao espello e sitúa os principais órganos do teu corpo.

Con esta actividade pretendemos que os nenos e as nenas se decaten, partindo do seu corpo, dos seus órganos internos e onde situalos.

Traballamos o texto expositivo.

Texto expositivo: A pintura rupestre.

Despois de recabar información sobre a pintura rupestre e imitar as súas técnicas en diferentes traballos plásticos, os nenos e nenas de 3º estamos en disposición de poder elaborar un texto expositivo sobre o tema. Deste xeito, ofrecemos información clara e concisa e achegamos unha conclusión.

Aprendemos a dar instrucións.

Imos  redactar as instrucións para a fabricación dun marcapáxinas para cada un dos nenos e nenas da aula.