Títuloarranxar por icona Tipo Nome Data de envio
Primeiro número de Historia. 1º Trimestre - Revista dixital Páxina Anónimo 04/03/2020 - 12:19
Historias pipaca 29/12/2008 - 18:35
Páxina pipaca 28/12/2008 - 17:35
Historias pipaca 29/12/2008 - 18:37
Historias pipaca 29/12/2008 - 01:33
AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2018 Páxina Anónimo 07/02/2018 - 14:40
FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/18. LISTAXES DEFINITIVAS ED. PRIMARIA Páxina Anónimo 17/07/2017 - 20:38
HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO CURSO 2015-16 Páxina pipaca 27/12/2008 - 14:43

1ºB

Exposición de maquetas do Sistema Solar

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas do Sistema Solar e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de primeiro e segundo de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca sobre astronomía. Os pequenos estiveron moi atentos ás explicacións, preguntaron moitas dúbidas e disfrutaron moito da actividade.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Día da Paz.

Malibú.

O 21 de marzo rivemos a visita dunh cadeliña, Malibú. Coa súa coidadora explicou aos nenos e nenas a imprortancia de coidar e valorar as nosas mascotas. Tamén deu un pasiño máis e fíxomos reflexionar sobre que os nosos actos pouco meditados teñen as súas consecuencias.

O peso do aire.

Coa regra da mesa vimos que dándolle un golpe cae só. Pero se lle poñemos un folio encima non cae aínda así dándolle o mesmo golpe. Só co peso do aire.

O cerebro flota.

Gracias a auga e o ovo vimos como o cerebro está rodeado dun líquido hidrocefálico que o protexe. E podemos comprobar que gracias a el este non rompe.

Folio xiratorio.

Este curso comezamos a traballar de maneira cooperativa. A través da estructura do folio xiratorio repartimos un animal a cada neno e nena e cada un foi poñendo características sobre el, rótabano en sentido das agullas do reloxo e en pequeno grupo facían unha descripción de cada animal. Logo completábase en gran grupo

As simetrías

Nas matemáticas manipulativas os nenos traballaron cas simetrías.

Divertpark

Dende as ciencias sociais traballamos as normas de circulación viaria dende a realidade de peóns e conductores. Aprendemos as sinais de tráfico, partes de unha rúa, en definitiva normas de circulación que compartimos e puxemos en práctica en divertipark xunto cos nosos compañeiros de 1ºA