Xuño 2019

EXPERIMENTANDO COS MATERIAIS

Os alumnos de 3ºB estiveron experimentando as propiedades de distintos materiais.

Un dos experimentos que fixemos foi o de preparar nun plato leite e colorante e averiguar que pasaba si lle poñíamos xabón quitagrasas...

Os resultados non deixaron a ninguén indiferente!! Pasámolo xenial!!

Human clock

Con este xogo "Human clock" o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística aprendendo dun xeito lúdico as horas.

Relizaron un reloxio humano no que as súas mans eran as agullas que representaban as horas coa axuda de material manipulativo.

Esta temática traballouse mediante cancións e xogos conformando así unha aprendizaxe significativa.

Human clock

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

Spring garden

Os rapaces e rapazas de 5º e 6º de Infantil elaboramos un xardín en relieve para conmemorar a chegada da primavera. Con esta actividade afianzamos vocabulario de cores, números e tempo meteorolóxico, e ampliamos o léxico de plantas e insectos, a través da manipulación e a creatividade. Benvida primavera!

Spring garden

Creamos vídeos educativos

O alumnado en pequeno grupo, organizouse e elaboraron  un vídeo educativo para os seus compañeiros. Tiveron que buscar, resumir, estruturar, organizar... información para poder conseguir un resultado que agradase a todos.

II Olimpiada matemática

Volvemos celebrar a Olimpiada Matemática. Nela, ao igual que o curso anterior, o alumnado enfrontábanse por equipos, en distintas estacións, desenvolvendo diferentes problemas e xogos matemáticos para os que tiñan que poñer en práctica os diferentes contidos estudados na aula (números enteiros, números fraccionarios, números decimais, unidades de medida, xeometría...). A actividade resultou moi dinámica e divertida.

yle="text-align: center;">

Economía circular

Aproveitando que o día da Terra é o 5 de xuño o alumnado de 6º recibiu unha charla sobre economía circular; aprendendo o que significa ese termo e a importancia de realizar un consumo responsable.

A oca dos números enteiros

Empregamos un taboleiro tradicional da oca para xogar usando números enteiros. Tiñamos un dado normal e outro cos signos de suma e resta. Coa tirada tíñase que avanzar ou retroceder segundo o que tocase.