Marzo 2019

Visita á granxa de vacas!

Hoxe o alumnado de 4º e 6° de infantil visitou a granxa Sat Busto- Corzón na Picota. Jose Antonio e José Manuel explicáronlle aos pequenos e pequenas o funcionamento da granxa, o coidado e muxido das vacas e ensináronlle toda a maquinaria. Para nós supón un peche de proxecto perfecto, xa que os nenos e nenas puideron vivenciar e coñecer de primeira man todo o aprendido neste trimestre.

Visita á granxa de vacas!

Experimento "Mans sucias, mans limpas"

Os alumnos de 3ºB de Educación Primaria investigamos acerca da importancia da hixiéne diaria das nosas mans. Para elo levamos a cabo o seguinte experimento:

Collemos unha mazá e partímola en dous trozos. Un deses trozos tocámolo despois de lavar concienzudamente as mans e metémolo nun dos tarros coa etiqueta de "Mans limpas". A outra parte da mazá tocámola coas mans despois de vir do patio para, a continuación, metela no segundo tarro coa etiqueta de "Mans sucias".

Os días sucesivos fomos anotando os cambios que ocorrían nas dúas metades das mazás e pudemos observar que na mazá que tocáramos coas mans sucias tiña peor pinta e medraban fungos con máis facilidade que na outra. Con este experimento descubrimos que nas mans temos moitas bacterias e que as transmitimos a aquelo que tocamos, de aí a necesidade de manter unha boa hixiene.

As emocións

Actividade:o alumno/a colle unha tarxeta e debe, co escornabot ir a casiña na que se atopa dita emociòn, deberá explicar a os seus compañeiros cando foi a última vez que se sinteu así e os demais compañeiros aportarán ideas de como mellorar, ( de ser o caso) .

Tentamos dar ao alumnado a través dest  actividade pautas para evitar a frustración  e para controlar as emociòns.

As emocións

Play Osmo!

O alumnado de 1º de Primaria utiliza os Ipads para traballar co kit de Play Osmo, co que intentamos que melloren as competencias lingüísticas, matemáticas, artísticas e en ciencia e tecnoloxía.

Velaquí os tendes concentrados, neste caso pescando peixes cos seus cálculos! Guiño