Abril 2018

Tangram.

Levamos unhas sesións traballlando co Tamgran dentro das aulas, os nenos e nenas expertos explicaron os seus compañeiros e compañeiras a forma de xogar, mover de forma axeitada as pezas para que se poidan ler no espello e a forma de moverse polo mapa

.

VIAXE AO ESPAZO.

Estivemos traballando en ciencias sociais o tema do espazo coas estructuras cooperativas complexas. Formamos grupos de expertos, un neno ou nena de cada grupo converteuse en experto en... Tics, escritura, debuxo e deseño e mapas conceptuais.

Novas, novas!

A través da aperndizaxe cooperativa os alumnos fixeron unha viaxe imaxinaria ao espazo para investigar que podemos atopar nel: fases da lúa, planteas,.. En que consiste o movemento de rotación e o de translación...etc

VIAXE AO ESPAZO.

Estivemos traballando no tema do espazo en ciencias sociais. O reto foi utilizar unha estrutura complexa. O primieiro paso foi que o grupo de expertos aprenderan  a búsqueda de información coa estrutura 1,2,4 trasmitirllo o seu grupo base. Logo elaboramos os mapas conceptuais coa aplicación Poppet LIVE e montamos os murais.

Falar sen palabras

Aproveitando que en Educación infantil estamos a traballar os animais, traballamos hoxe co conto “Non fai falta a voz”. Nel van aparecendo moitos animais cos seus respectivos sons, incluída a xirafa, a que co seu longo pescozo non precisa da voz para agarimar á súa cría.

Falamos das diferentes formas de decir que nos queremos sen usar palabras e saíron ideas como dar apertas, bicos, aloumiños....Na foto, dous nenos de 4 anos dándose unha aperta.

Falar sen palabras

NADAL

Grazas a unha alumna de Secundaria que se ofreceu de voluntaria os nen@s de infantil tiveron un paxe a quen poder entregarlle as suas cartas para que llas levase ós Reis Magos.

NADAL

O MAGOSTO

O MAGOSTO

VISITA DA CADELA MALIBU

Grazas a Casa Xanceda e en concreto a Adriana tuvemos a oprtunidade de coñecer a cadela Malibu a traves da cal nos transmitiron o importante que e o acollemento de animais . Non so foi unha xornada de convivencia entre diatintos grupos senon tamen de convivencia cos animais.

VISITA DA CADELA MALIBU

MALIBU

No mes de marzo tivemos a sorte de recibir a visita dunha profesional da Casa de Xanceda acompañada da cadela Malibu. Con ela vimos que coidados necesita un can e o importante que e a adopcion de animais abandonados .

MALIBU

Traballo sobre os cinco reinos

Na materia de Ciencias da Natureza, os alumnos e alumnas de 6º B, en grupos de traballo, encargáronse de expoñer eles mesmos o que sabían sobre os cinco reinos nos que se clasificamos aos seres vivos.

Foi un traballo de investigación e exposición oral no que demostraron os seus coñecementos e tamén as súas habilidades comunicativas, ademais de desenvolver a capacidade de traballo en equipo.

Foi moi interesante!