Xuño 2017

OS NENOS E NENAS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL COÑECEN PRIMARIA

Remata unha etapa e comeza outra. Os nenos e nenas de 6º de Educación Infantil levan unha mochila cargada de experiencias e emocións, que sen dúbida lles vai ser moi útil para afrontar o paso á Ed. Primaria con moitas ganas e ilusión.

Porén, quixemos axudarlles nesta transición, e o mércores día 21 de xuño, o alumnado de 1º de Ed. Primaria recibiunos nas súas aulas. Alí, ademais de darlles a benvida a esta nova etapa, titorizáronos nunha entretida actividade, e explicáronlles coas súas palabras como era primaria. Finalmente, compartiron merenda e agasalláronos cun pequeno detalle, para celebrar o seu paso de etapa.

Agora só nos queda desexarlles un estupendo verán a todos, no que brinquen, desfruten e o pasen moi ben en compañía das súas familias!

Aquí vos deixamos unhas fotos e vídeos da experiencia; esperamos que vos gusten!

ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO ECONÓMICO

En 3ºESO estudáronse as causas e consecuencias que teñen as actividades económicas na contorna próxima, neste caso no Concello de Lousame.

Utilizáronse distintos mapas do Sistema de Información Xeográfica de Galicia: usos de solo e litoloxía.

O alumnado realizou fotografías das distintas actividades económicas organizadas por sectores de producción desenvolvidas na contorna e que serviron para unha reflexión sobre o impacto da acción humana sobre o noso concello.

usos do solo litología
 USOS DO SOLO  LITOLOXÍA

Para ver as fotografías dos sectores económicos que seleccionaron os alumnos de Lousame, preme en "Ler máis".

ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO

O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE.

Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo.

Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.

LOUSAME 1998  LOUSAME 2016

Taballamos en cooperativo.

Neste curso inicíamonos no traballo cooperativo. Estivemos reforzando a cohesión grupal con diferentes dinámicas. Logo pasamos a distribuir os papeis de encargado, coordinador, secretario e axudante. Cada tres estrucuturas fixeron o seu diario no ordenador.

TALLER DE EMOCIÓNS

Durante unhas semanas os nenos de 2º participamos nun taller sobre as emocións, que nos permitiu coñecernos un pouco mellor.

Capacidade

Neste pequeno vídeo podedes ver como calcularon a capacidade de diferentes recipintes. Apreciamos como o traballo práctico sempre nos deixa uns resultados fenomenais. Parabéns a estos nenos!

Nave espacial.

Seguimos co Proxecto dos medios de transporte, esta vez fixemos un experimento moi sinxelo.Cunha botella de auga e un bombín propulsamos unha nave espacial. Aos nenos e nenas de 1`A e 1`B este experimento encantoulles.

PROPULSIÓN DUN COHETE - 1ºA

O alumnado de 1ºA fixo un lanzamento extraordinario: un cohete. No espazo exterior do centro crearon a súa NASA particular. O vídeo amosa a emoción de tod@s.

LÁMPARA DE LAVA - 1ºB

Co fin de amosar a densidade dos líquidos metemos auga nun recipiente e de seguido engadimos aceite. Vimos perfectamente que subía ao ser máis denso. Finalmente, engadimos unha pastilla efervescente e vimos que o aceite mesturábase e non quedaba no fondo senón que en circuliños ía subindo.