A nosa biblioteca

LER ESTÁ DE MODA !

Tic  tac… Xa estamos no mes de abril e nós, aquí, xa    soñamos cos libros!

Xa case todo está listo para celebrar polo alto a fin de mes, o día da creatividade e o Día do Libro !

Para estas sinaladas datas , a comunidade do CPIP no seu conxunto : o alumnado de todas as idades e os adultos ( pais, nais, conserxe, profesorado, persoal administrativo, persoal de limpeza, estudantes en  prácticas…) afanáronse para participar no proxecto do fomento da lectura a través da publicidade  con  portadas de libros que leron e aconsellan, personalizándoas coa súa  imaxe.

Agora mesmo  xa  temos 200 portadas feitas!

Grazas á actividade descubrimos moitos libros que xa temos ganas de ler e que apuntamos na  nosa listaxe de lectura para as vacacións, ou para agasallar ás persoas que queremos. Como a novela que trata sobre o acoso escolar recomendada pola profesora de Relixión, "O que sei do silencio" de Andrea Maceiras ; outros bos autores galegos como Domingo Villar recomendado por Nadia de 4º ESO ; así como autores estranxeiros, por exemplo, Joël Dicker, recomendado por Pili.

Tamén nos aconsellan novidades literarias como o libro de moda, "Os libros que hai en min" de  Emma Pedreira, que triunfa nas librerías, recomendado por Saínza.

En fin, a listaxe é tan longa que resulta difícil citalos a todos. Iso si, hai libros para todos os gustos e todas as idades,  paga a pena lelos!

Ademais os protagonistas da publicidade literaria fixeron un bo uso do sentido do humor e da imaxinación, daquela non perdades a ocasión de botar un ollo á exposición cando pasedes a carón de dirección ou da biblioteca.

Lembrade que se aínda non participastes e queredes facelo, estades a tempo.

Se tedes curiosidade polo proceso de elaboración das portadas, tomade nota. Empregáronse apps como Chroma key, Remove.bg, Snapseed e Blend me. O traballo fíxose cunha tea verde de fondo para que  o Chroma facilitase o recorte.

Lembrar que no mes de abril tamén celebramos o Día Mundial das Nenas nas TICs!

Moitas grazas a todos e todas pola vosa participación  e polo voso interese pola lectura !

Distribuir contenido