secundaria

Acordos profesorado secundaria promoción

No arquivo adxunto pode consultase os acordos tomados polo profesorado de secundaria na reunión do pasado día 29 de abril.

Traballo para todos os niveis e materias de ensino secundario

SECUNDARIA: Utilizaranse as plataformas de Edixgal e a Aula Virtual. Cada profesor poñerá as instruccións do que teñades que facer. Ver foro de novas dos distintos departamentos.

Dpto. BiXe:

1º ESO: Edixgal/Aula virtual

3º e 4º ESO: Aula virtual

Dpto. Matemáticas:

1º ESO A: Mirar Dpto. FiQu.

1º ESO B: Mirar Dpto. Tec.

2ºESO: Edixgal/Aula virtual

3º e 4º ESO: Aula virtual

Dpto. FiQu:

Matemáticas 1º ESO A: Entrar en Aula virtual. Dpto. de Física e Química-Matemáticas 1ºA.

2ºESO: Edixgal/Aula Virtual

3º e 4º ESO: Aula Virtual

Dpto. Música:

2ºESO: Edixgal

3ºESO: Aula Virtual

Dpto. Plástica e Visual: Aula Virtual

Dpto. EF: Aula Virtual

Dpto. Tecnoloxía:

Matemáticas 1º ESO B/C: Entrar en Aula Virtual. Dpto. Tecnoloxía. Matemáticas 1º ESO.

Tecnoloxía: Aula virtual

TICs: Aula Virtual

Dpto. XeHi:

Valores: 1º A e 2º A Edixgal1º BC, 2º B, 3º e 4º Aula Virtual

XeHi: Edixgal/Aula Virtual

Cultura clásica: Aula Virtual

Dpto. Inglés:

1ºESO y 2ºESO: Aula virtual

3º y 4º ESO : Aula Virtual. Tarea de inglés para la 2ª quincena de marzo 2020.

Dpto. Francés: Aula Virtual.Entrar no curso Travail à la maison mars 2020.

Dpto. Lingua Castelá:

1º y 2º ESO: Edixgal e Aula Virtual.

3º y 4º ESO: Aula Virtual

Dpto. Lingua Galega: Aula virtual