Aberto o prazo para a solicitude do fondo solidario de libros e axudas para a adquisición de libros e material escolar

No día de hoxe, 19 de maio, publicouse no DOG a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Consulte a convocatoria do DOG premendo aquí.

Prazo de solicitude: do 20 de maio ao 19 de xuño de 2020, ámbolos dous inclusives.

Recomendamos a entrega de solicitudes por vía telemática ou traer impreso o documento co número de solicitude. Poden vir ao centro a recoller o impreso de solicitude sen cita previa.

Pode consultar toda a información do proceso na páxina web https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Se van presentar a documentación no centro educativo, haberá que solicitar cita previa por teléfono.

Enviaremos comunicación por abalarMóbil cos días recomendados para cada nivel educativo.