10 D. "SOMOS DIFERENTES, SOMOS IGUAIS": DÍA DOS DEREITOS HUMANOS.

Ao longo de todo este curso no CPI estamos traballando como proxecto de centro: "Somos diferentes, somos iguais" coa temática dos dereitos humanos.

Este martes 10 de Decembro conmemoramos o día dos dereitos humanos con ambientación sonora e coa presentación dos "Quebracabezas dos Dereitos". Ao longo dos días anteriores o alumnado das difenrentes etapas do centro elaborou murais temáticos relacionados cos dereitos que se convertiron en quebracabezas cúbicos que se poden manipular no corredor central.

Aquí tedes unha pequena mostra do alumnado de Infantil e Primaria "rompendo a cabeza" con este material.

CAMPO A TRAVÉS 2019 (PROGRAMA XOGADE)

O xoves 5 de decembro o alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria participou no campo a través que tivo lugar na praia fluvial de Liñares (A Estrada).

Aquí tendes unha pequena mostra da actividade.

A NENA E O GRILO

O mércores 4 de decembro o alumnado de 1° e 2° de Educación Primaria foron á Pontevedra para asistir ao teatro musical de "A nena e o grilo máis aló". Unha historia divertida onde se resalta a amizade, a colaboración, a tolerancia e a superación dos medos.

Aquí vos deixamos unha mostra desta actividade.

Visita da escola de música.

O mércores 27 de novembro visitounos a Escola de Música de Cuntis. Agasalláronnos cun breve concerto no que algúns dos intérpretes foron nenos e nenas do propio colexio.
Tamén ensináronnos os instrumentos que trouxeron, e mesmo poidemos tocalos.
Abaixo vos deixamos unha pequena mostra desta actividade.

MENÚ DE DECEMBRO 2019

Achegamos o menú de comedor do mes de decembro.

Menú basal

Menú sen glute

25 N

No CPI Aurelio Marcelino Rey García non permanecemos indiferentes perante a violencia de xénero.

Para deixar claro o noso rexeitamento á violencia contra as mulleres construímos un enorme muro colectivo partindo das nosas reflexións. Cada alumno e alumna decorou unha caixa de zapatos con ilustracións e frases sobre o tema.

O 25 de novembro xuntámonos no pavillón para compartilas e escoitar o manifesto lido por Juan e Uxía.

O alumnado de 5º e 6º de EP elaborou un vídeo no que se expresa o rexeitamento contra esta lacra social  que podedes ollar a continuación

O misterioso caso de Antón Fraguas

O alumnado de 5º e 6º de EP ven de participar nun obradoiro baseado na publicación "A detective Peregrina e o insólito caso Antón Fraguas". Na actividade narrran oralmente e musican esta historia, mesturada coa realización dun mural, co obxectivo de dar a coñecer a vida do autor.

Abaixo vos deixamos unha pequena mostra da actividade.

MENÚ DE NOVEMBRO

Achegamos os menús do comedor para o mes de novembro.

Menú basal

Menú sen glute

MAGOSTO NO CPI.

O mércores 30 de Outubro tivoi lugar a celebración do magosto no CPI onde se disfrutou dunha xornada festiva.

A 1º parte da mañá o alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria participaron en diferentes circuitos de xogos tradicionais coordinados por alumnado de 6º de Educación Primaria e 4º da ESO respectivamente. O alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO participaron en obradoiros de maquillaxe, inicciación aos amalabares e nunha xincana que tivo lugar no CPI.

Na 2º parte da mañá o alumnado de Educación Infantil e 1º de EP disfrutaron duna representación teatral feita por Fran Rei. O alumnado de 2º, 3º,4º,5º e 6º de EP participaron en diversos obradoiros de canapé teorroríficos, pintado de camisetas, cerámica castrexa, iniciación á robótica, hama beads... Nesta 2º parte da mañá o alumnado de ESO participaron no circuito de xogos tradicionais.

Xa chegan ao final da mañá todo o alumnado do centro degustou as castañas (cedidas polas familias), que foron asadas con leña cedida pola AMPA.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do evento e un enlace ao album dixital do cole

MUSEO DE HISTORIA NATURAL

"Este xoves 24 de outubro, 3º e 4º de EP visitaron fomos ao Museo de Historia Natural de Santiago de Compostela.O motivo da saída era aprender ,máis sobre o que estamos a traballr nas materias de Ciencias da Natureza e Sociais. Cando chegamos, recibíronnos cun obradoiro.

Logo, na sección de animais, ensináronnos os ecossitemas. Había un montónde animais disecados: leóns, canguros, cervos, osos, caimáns... De feito, enmsináronnos os cinco reinos: animais, plantas, fungois, bacterias e algas. Como curiosidade, alagúns animais levaban alí200 anos.

Tamén fomos as seccións de rochas e minerais. Había moitísimos, era moi curioso. Logo visitamos unha mina (era unha simulación). Había unha sección de meteoritos que impactaron contra a terra( pero eran fragmentos pequenos porque se desistengraron no seu paso pola atmosdfera).

Foi moi interesante. Estamos desexando volver. Recoméndamolo para todas as idades, ídelo pasar moi ben. Foi xenial e os monitores foron moi agradables."

Texto feito por alumnado de 4º.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da actividade.