Información COVID 19. Curso 2020-2021

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS NO COMEDOR. CURSO 2021 - 2022

A continuación achegamos a listaxe definitiva de alumnado admitido no servizo de comedor escolar para o curso 2021/22. Preme aquí.

VALES MATERIAL ESCOLAR

Acabamos de publicar no taboleiro de anuncios do centro, a listaxe de alumnado de ESO que solicitou axudas para a adquisición de material escolar, agás para o alumnado con materias pendentes.

O prazo de recollida de vales e reclamacións ás exclusión: 13, 14, 15 e 16 de xullo en horario de 10:00 a 13:00h.

As familias que non poidan recoller os vales nas datas sinaladas, farano no mes de setembro.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2021/22

Acabamos de publicar no taboleiro de anuncios do centro, a listaxe definitiva do alumnado de Educación Primaria beneficiario do fondo solidario de libros de texto para o curso 2021/22.

LISTAXE PROVISIONAL COMEDOR ESCOLAR 2021-22

Achegamos en arquivo adxunto a listaxe provisional do alumnado admitido no comedor escolar o vindeiro curso escolar.

As reclamacións á litaxe provisional poderán efectuarse na secretaría do centro educativo dende o luns 12 de xullo ao venres 16 de xullo.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO CURSO 21-22

Achegamos a listaxe de libros de texto para o curso 21-22.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO DE LIBROS 21-22

Acabamos de publicar no taboleiro de anuncios do centro a listaxe provisional do fondo solidarios de libros de texto do curso 21-22.

O prazo de reclamación á listaxe provisional serán os días 5 e 6 de xullo en horario de 10:00h a 13:00h.

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO.ESO.

Achegamos en anexo o calendario das PROBAS EXTRAORDINARIAS de SETEMBRO, así como as datas do resto de trámites (entrega de libros, matrícula)

SOLICITUDES DO COMEDOR CURSO 21-22

Ábrese o prazo de solicitudes de reserva de praza para o servizo do comedor escolar.

PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES: 30 de xuño ao 9 de xullo.

LUGAR DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES: Secretaría do centro.

DOCUMENTACIÓN QUE HAY QUE PRESENTAR:

• Solicitude de praza.
  • ANEXO II: Modelo de autodeclaración e especificacións referido á renta do ano 2020. (Preme auí para descargaleso)
  • Certificado de discapacidade igual ou superior ao 33%.
  • Certificadao ou carné de familia numerosa.
  • Xustificante de incompatibilidade dos horarios laboral e escolar (Horario de saída a mediodía): Informe de vida laboral, certificación da empresa...

PROCEDEMENTO:

- Publicación da listaxe provisional: segunda semana de xullo.

-Prazo de reclamacións da listaxe provisional: 5 días contados a partir do día da publicación.

-Publicación da listaxe definitiva: terceira semana de xullo.

NORMATIVA E CRITERIOS USADOS PARA A BAREMACIÓN DAS SOLICITUDES (preme aquí para consultala).

PROCESO DE MATRÍCULA CURSO 2021-22

A formalización da matrícula será de xeito AUTOMÁTICO  para todo o alumnado do centro (non será necesario que as familias se acheguen ao centro para formalizar a matrícula), agás o alumnado que se matricule en 4º de educación infantil, o alumnado que se se matricule en 3º e 4º ESO e o alumnado novo que queira matricularse no noso centro por primeira vez.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

• En Educación Infantil e en Educación Primaria: do 22 de xuño ao 30 de xuño.
  • Na ESO: do 28 de xuño ao 12 de xullo.

LUGAR DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES: Secretaría do centro.

O alumnado de nova incorporación ao centro pode pasar a recoller a documentación na secretaría do centro.

Ao alumnado de 3º e 4º de ESO entregaráselles o formulario de matrícula xunto co Consello orientador o día 25 de xuño ás 11 da mañá.

BOTA UN OLLO A NOSO COLE